رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده:

رشد ۷۶درصدی دریافتی ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد خدابنده

میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده بیش از ۲۱۸ هزار تومان هست، این مبلغ در مقایسه با ۹ ماهه سال گذشته ۷۶ درصد داشته است.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۳۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به مشارکت خیران در طرح‌های کمیته امداد گفت: در تلاش هستیم طرح‌های مبتنی بر نیاز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را باهدف مشارکت خیران در رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف در بخش‌های مختلف توسعه دهیم.

ذبیح اله غفاری بابیان اینکه جامعه هدف دارای نیازهای متعددی هستند، افزود: رویکرد کمیته امداد شهرستان خدابنده شناسایی دقیق مشکلات و مشارکت خیران در رفع نیازها و مشکلات خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار داشت: بیش از دو هزار و ۳۱۲ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کفالت مادی و معنوی ۳۳۸ یتیم و ۲۶۲ نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را بر عهده‌دارند.

رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده تصریح کرد: درمجموع حامیان همکار با کمیته امداد شهرستان خدابنده در ۹ ماهه امسال یک میلیارد و ۱۹ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

غفاری بابیان اینکه به‌طور میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده بیش از ۲۱۸ هزار تومان هست، افزود: این مبلغ در مقایسه با ۹ ماهه سال گذشته ۷۶ درصد رشد داشته است.

وی میانگین سرانه دریافتی فرزندان محسنین را ۱۸۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این میزان کمک دریافتی از خیران نسبت به ۹ ماهه سال قبل ۱۰۱ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به همکاری دو هزار و ۳۱۲ نفر حامی طرح اکرام ایتام و فرزندان ومحسنین، از افزایش ۱۴۵ درصدی حامیان در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: امیدواریم با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب مشارکت حداکثری حامیان طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین را فراهم آوریم.

ارسال نظرات