الویت بخشی خواسته های اقتصادی و معیشتی مردم وظیفه مسئولان است

امام جمعه موقت میاندورود با بیان اینکه این روزها موعد مُچ‌گیری و بازخوانی کارنامه عملکرد مسؤولان در دولت، مجلس و قوه‌قضائیه و دیگر نهادهای کشور نیست، تصریح کرد: اما همه ما مسؤولان وظیفه داریم خواسته‌های اقتصادی و معیشتی مردم را در الویت کاری خود قرار دهیم.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۲۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام رضا یوسفی‌ززولی در گفت‌وگویی اظهار کرد: هتاکان به ساحت مقدس امامزادگان مغضوب خدا و اهل بیت هستند.

وی افزود: در حوادث تلخ و سناریوی جدید دشمنان اسلام و انقلاب، مردم باید در اولین گام صف خود را از اغتشاشگرانی که خواسته یا ناخواسته تبدیل به پیام نظام دشمنان این مرز و بوم شده‌اند جدا کنند.

یوسفی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی و مردم دیار علویان در روزهای اخیر با حضور در راهپیمایی‌ها حرکات هنجارشکنانه گروهی از اغتشاشگران را محکوم کردند، ادامه داد: مردم وظیفه خود را به‌درسی انجام دادند و حالا نوبت مسؤولان است تا به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پاسخ دهند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات رهبری در خصوص معیشت مردم باید توسط مسؤولان پیگیری شود، خاطرنشان کرد: اگر مطالبات رهبری از مسؤولان در خصوص اقتصاد و معیشت مردم اجرایی شود، دیگر شاهد چنین مشکلاتی در جامعه نخواهیم بود.

امام جمعه موقت میاندورود گفت: مسؤولان برای اجرای شعار سال مقام معظم رهبری همت کنند تا مشکلات برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها