خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب؛

مردم میاندوآب ولایتمداری خود را درفتنه ۹۶ نشان داد/ دشمنان انقلاب و اسلام حامی فتنه ۹۶بودند

امام جمعه میاندوآب گفت: دست شیاطین روزگار مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و آل سعود در پشت پرده مسائل اخیر در برخی شهرهای کشور بود.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۳۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فتنه انگیزی های دشمنان و بروز برخی مسائل در برخی شهرهای کشور، اظهار کرد: دست شیاطین روزگار مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و آل سعود در پشت پرده این مسائل بود.

امام جمعه میاندوآب گفت: آل سعود خبیث، رئیس جمهور احمق آمریکا، انگلیس روباه مکار، منافقین، صهیونیست ها و تجزیه طلبان و فرصت طلبان از حرکت اولیه و مسالمت آمیز مردم نسبت به مشکلات مالی، سو استفاده کرده و به دنبال توطئه بودند.

وی افزود: تخریب اموال عمومی، آتش زدن پرچم و خسارت به مردم نشان دهنده این بود که این افراد ایرانی نیستند چرا که مردم ایران به ولایت، نظام و انقلاب و پرچم مقدسشان پایبند بوده و هستند.

خطیب نماز جمعه میاندوآب اظهار کرد: مردم میاندوآب در فتنه ۹۶ ولایتمداری خود را ثابت کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان زدند.

حسن زاده با اشاره به نیازهای امروز جامعه ایران اسلامی عزیز برای اینکه مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم، تصریح کرد: امنیت اجتماعی به کمک مردم و سربازان گمنام امام زمان(عج) ، سپاه، ارتش وبسیج و نیروی انتظامی از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و هر ایرانی باید یک نیروی امنیتی در مقابل دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه امنیت زیر بنا و محور توسعه است، عنوان کرد: برای اینکه به توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی، علمی و… دست یابیم باید امنیت داشته و مسئولان را یاری کنیم تا مسئولان با فکر آزاد کشور به سمت توسعه برود.

امام جمعه میاندوآب اتحاد، همدلی و همزبانی حول محور ولایت از مهم ترین مواردی است که باید همه به آن توجه داشته باشند، اظهار کرد: امتی پا به کارو رهبری صالح می تواند فتنه های دشمنان را خنثی کند و بحمدالله ایران اسلامی نیز امتی پا به کار و همیشه در صحنه و رهبری صالح، مدیر و مدبر دارد که فتنه های دشمنان را همیشه خنثی می کنند و پرچم این انقلاب را به صاحبش آقا امام زمان تحویل خواهند داد.

وی با بیان اینکه همه باید در مقابل فتنه ها بایستند نه اینکه به دنبال انتقام جویی و تقصیر را گردن این و آن انداختن باشند، افزود: مسئولان باید بررسی کرده و عامل اصلی این تجمعات چه بود را پیدا کرده و آن را دفع و یا رفع کنند.

خطیب نماز جمعه میاندوآب تصریح کرد: حتی در برخی موارد مانند زلزله کرمانشاه نیز عده ای می خواستند زلزله را به نام دیگری بزنند و فتنه ۹۶ نیز یک حادثه بود که ملت ایران اسلامی حول محور ولایت و با اتحاد، آتش فتنه را خاموش کردند.

حسن زاده در ادامه به موضوع شهید و شهادت اشاره و با بیان اینکه شهدا از مقام والایی در نزد پروردگار برخوردار هستند، گفت: ۳۰ با در قرآن از لفظ شهید و شهادت با تمام مشتقاتش بیان شده است که این اهمیت مقام شهید و شهادت را نشان می دهد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اقتدار، پیشرفت و امنیت کشور ما به برکت خون شهیدان است، افزود: روح شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ماست و ما باید همیشه سعی کنیم تا به سفارش شهدا عمل کرده و در راه آنها حرکت کنیم.

وی افزود: شهدا نمی میرند بلکه زنده بوده و در نزد خدا روزی داده می شوند و حتی علما نیز به حال خوش آنها در آخرت غبطه می خورند.

حسن زاده با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) با جان فشانی و ایثارگری برای ما امنیت به ارمغان می آورند، گفت: اگر نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و جان فشانی و ایثارگری آنها برای اسلام و انقلاب و امنیت کشور نبود، باید در داخل کشور با دشمن می جنگیدیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: شهرستان میاندوآب ۸۵۰ شهید و بیش از هزاران جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کرده است و امروز نیز شهید حاج یونس امانی را که از تبارو دیار شهید باکری هاست تقدیم انقلاب و نظام کرده است تا مردم کشور عزیز ما در امنیت باشند.

ارسال نظرات