خبرهای داغ:
در پی بازی تراکتور با استقلال؛

قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از هواداران تراکتورسازی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی از حضور پرشور و با متانت هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) و بازی مقابل استقلال تهران قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۶۷۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم آمده است؛ روز گذشته با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و در جمع تماشاگران دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران، شور و نشاط هواداران پر افتخار و تیم محبوب تراکتورسازی را از نزدیک دیدم.
تلاش خستگی ناپذیر، غیرت و هوشمندی جوانان عزیز چه در داخل مستطیل سبز و چه در سکوی هایی که مملو از متانت و شخصیت والای اهالی آذربایجان بود، صحنه های به یاد ماندنی از شور ملی را به همگان نشان داد.
وی در این پیام اضافه کرده است: پرشورترین هواداران آسیا و ایران، یار دوازدهم تیم محبوب تراکتورسازی یک بار دیگر با هوشمندی خود بر شایستگی جوانان و مردم سربلند آذربایجان صحه گذاشتند و نوار افتخارآفرینی ملت قهرمان این دیار را طولانی تر و درخشان تر کردند.
آل هاشم در پیام خود با تشکر از همه دست اندرکاران، مربیان و هواداران غیرتمند پرشور و شعور تیم تراکتورسازی، از خداوند منان برای همگان سلامت، عزت و موفقیت مسئلت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها