خنثی شدن توطئه دشمن با هشیاری مردم

امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های نمازخنثی شدن توطئه دشمن با هشیاری مردم جمعه این شهر با اشاره به حوادث چند روز گذشته در کشور گفت: دنیا صدای ملت ایران در ۱۴ دی را شنید و این پاسخ دندان شکنی به توطئه آنان در داخل و خارج از کشور بود.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۷۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
حجت الاسلام حجازی افزود: عده‌ای خواستند حوادث سال ۸۸ را دوباره تکرار کنند که با هوشیاری مردم و مسئولان این دسیسه مانند سال‌های گذشته نقش بر آب شد.
وی گفت: ملت آگاه ایران در روز ۱۴ دی با حضور گسترده خود نشان دادند که اجازه نمی‌دهند دشمنان برای آن‌ها تصمیم گیری و خدشه‌ای به ایران وارد کنند.
حجازی افزود: کسانی که پرچم کشور را آتش زدند دشمن تک تک ملت هستند.
امام جمعه دوگنبدان با اشاره به حمایت دشمنان از اغتشاشگران گفت: دشمنان دنبال فرصت هستند تا نقشه شوم خود را پیاده کنند، اما ملت با حضور خود پاسخ آنان را داد.
وی افزود: نیرو‌های امنیتی، انتظامی و بسیج، مردم را از اغتشاشگرا جدا کردند و با اغشاشگران برخورد و عوامل اصلی را نیز دستگیر کردند.
حجازی گفت: طی همین مدت نیز با تلاش سربازان گمنام امام زمان چندین تیم مسلح در کشور شناسایی و منهدم و عوامل آنان دستگیر شد.
خطیب جمعه دوگنبدان ادامه داد: اغتشاشگران می‌خواستند حمام خون در کشور راه بیندازند، اما ملت و نیرو‌های انتظامی این اجازه را به آن‌ها ندادند.
امام جمعه دوگنبدان با بیان اینکه آنان اموال عمومی و مردم را هدف قرار داده بودند اضافه کرد: این افراد خیر مملکت را نمی‌خواستند بلکه دنبال اهداف پلید خود بودند.
وی از حضور گسترده مردم و پاسخ دندان شکن به دشمنان تشکر کرد.
ارسال نظرات