رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

برگزاری 12 نمایشگاه داخلی در راستای تنظیم بازار

12 نمایشگاه داخلی برگزار خواهد شد که همراه با فروش بوده و در راستای تنظیم بازار می باشد.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۸۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: بازرسی های صورت گرفته از صنوف استان در خصوص برخورد با گرانفروشی شدت بیشتری پیدا کرده است.

مهندس ناصر فغفوری افزود: مردم می توانند جهت اطلاع از قیمت متعارف اقلامی که مشمول قیمت گذاری نیستند ، با شماره 33144144 تماس حاصل نمایند.

وی اظهار داشت: شماره 124 به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات صنفی مردم بوده و در اسرع وقت با تخلفات صورت گرفته برخورد می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تدوین تقویم نمایشگاهی سال 97تصریح کرد : بر اساس تقویم نمایشگاهی از 42 نمایشگاه برنامه ریزی شده در استان ، 30 مورد به صورت نمایشگاه تخصصی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت : بر اساس این تقویم 12 نمایشگاه داخلی برگزار خواهد شد که همراه با فروش بوده و در راستای تنظیم بازار می باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت : طی هماهنگی های صورت گرفته با اتاق اصناف ، برگزاری کلیه نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در استان با توجه به شرایط زمانی و موقعیت اصناف تصمیم گیری خواهد شد.

 

ارسال نظرات