دیدار نماینده رئیس مرکز خدمات با طلاب شهرستان‌های ماهنشان، صائین قلعه و زنجان

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات با حضور در شهرستان‌های ماهنشان، صائین قلعه و زنجان با طلاب این شهرستان‌ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۸۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،حجت الاسلام علائیان در راستای هجدهمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات، با حضور در شهرستان‌های ماهنشان، صائین قلعه و زنجان با طلاب مدارس این شهرستان‌ها دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات در این دیدارها با بیان اینکه آدمی تا زمانی که غرق در نعمت است قدر آنها را نمی‌داند گفت: ما غرق در نعمت امام زمان(عج) هستیم ولی قدر این نعمت را نمی‌دانیم.

وی اظهار داشت: ما سرباز امام زمان(عج) هستیم و آن حضرت ما را برای سربازی خودش انتخاب کرده است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

حجت الاسلام علائیان با بیان اینکه این حوزه مبارکه با این قدمت به سادگی به دست ما نرسیده است و باید از آن مراقبت کرد افزود: برای مراقبت از این مکتب ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و مراقبت از خودمان هم تا زمانی که امام عصر(عج) را بالای سرمان نبینیم محقق نمی‌شود.

وی اظهار داشت: به عنوان سربازان حضرت ولی عصر(عج) در برابر جوانان مسئولیت داریم و اگر جوانی به دلیل کم کاری ما از مکتب اسلام جدا شود مسئول خواهیم بود.

نماینده رئیس مرکز خدمات با اشاره به اینکه جوانان امروز تحت تأثیر رسانه قرار دارند، تصریح کرد: زمانی رسانه اصیل دست روحانیت بود و ما باید منبر را به فضای مجازی ببریم و در فضای مجازی حضوری گسترده داشته باشیم.

در پایان این دیدارها حجت الاسلام و المسلمین علائیان از مدیران، اساتید،کادر، طلاب ممتاز و حافظین قرآن این مدارس تجلیل کرد.

 

ارسال نظرات