خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

مهم ترین عامل ناامیدی دشمنان ولایت مداری ملت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع کارکنان این ناحیه، ولایت مداری ملت انقلابی را از مهم ترین عامل ناامیدی دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۶۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمد دوخت با اشاره به بصیرت ملت انقلابی ایران اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تغییر نظام اسلامی بودند و با همه وجود و امکانات خود قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند ولی مردم انقلابی و هوشیار، شجاع، شهادت‌طلب و ولایت مدار با تمام سلایق در 9 دی به میدان آمدند و یک‌صدا و متحد همه‌ توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی گفت: مردم ایران فراموش نخواهد کرد که افرادی در سال ۸۸ اسلام و انقلاب را وسیله امیال خود قرار داده بودند و به بهانه واهی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، با دشمنان نظام همسو شدند و به بسیاری از آشوب‌های خیابانی دامن زدند تا جایی که کارشان به هتک حرمت عزاداری سید و سالار شهیدان رسید.

حجت الاسلام صمددوخت با تأکید براینکه سران فتنه علیرغم نصایح دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب، به اقدامات آشوبگرانه خود ادامه دادند، خاطرنشان کرد: ملت غیرتمند و با بصیرت ایران به دنبال روشنگری‌های رهبری و با حضور باشکوه در یک راهپیمایی عظیم و بی‌نظیر، حماسه‌ای آفریدند که همه محاسبات دشمن را بر هم زد.

عضو شورای فرهنگی جلفا در ادامه به صحنه آمدن ضدانقلاب در اغتشاش‌های اخیر را مسلم دانست و با بیان اینکه ضد انقلاب می‌داند جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و پیشرفت قرار دارد تأکید کرد: انقلاب در مسیر تکامل خود قرار دارد و سال آینده که 40 سالگی پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم یک مرحله تازه‌ای از بلوغ و رشد نظام مردمی جمهوری اسلامی را خواهیم دید.

حجت الاسلام صمددوخت در پایان یادآور شد : هر جا که مردم و مسئولان بر اساس تفکر بسیجی عمل کرده اند پیشرفت داشته ایم و باید بدانیم که دشمن همواره بیدار است و نباید با دشمنان مماشات کرد و مسلمانان بر اساس دستور صریح قران باید همواره در حال تجهیز و تقویت خود باشند تا دشمن حتی به ذهنش اقدام نظامی خطور نکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها