مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

پخش238 ساعت برنامه بمناسبت گرامیداشت دهه فجر

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال حدود 238 ساعت در مورد انقلاب اسلامی از رادیو، تلویزیون و اخبار پخش شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۰۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جلسه هماهنگی دهه فجر با اشاره به اغتشاشات اخیر در نقاط مختلف کشور گفت: یک نفر و یا یک کانال نمی‌تواند پشت صحنه این اغتشاشات باشد و آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل این جریانات را هدایت می‌کنند.

مرتضی صفری با اشاره به اینکه دشمن هیچ وقت دست از دشمنی خود برنخواهد، افزود:  باید حواسمان‌ جمع باشد که انقلاب در آستانه 40 سالگی است و دشمن تلاش خواهد کرد که در این جشن‌های باشکوه خلل ایجاد کند.

وی اظهار داشت: در دهه فجر امسال باید تلاش شود خدمات 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم گفته شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال حدود 238 ساعت در مورد انقلاب اسلامی از رادیو، تلویزیون و اخبار پخش شود.

صفری با اشاره به اینکه امسال 10 برنامه به مدت 25 دقیقه تحت عنوان دستاورد پخش خواهد شد، گفت: دستگاه‌هایی که بیشترین ارتباط را با مردم دارند می‌توانند برنامه‌های خود را به به شکل مطالعه شده در اختیار صدا و سیما قرار دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افرود: امسال نیز 10 برنامه حدود 30 دقیقه از زندانیان قبل از انقلاب خواهیم داشت و ضبط این برنامه‌ها در موزه عبرت تهران خواهد بود.

صفری اظهار داشت: یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب را آباد شدن روستاها میی باشد و باید از روستاهایی که بعد از انقلاب پیشرفت‌هایی داشته‌اند را به مردم نشان دهیم.

ارسال نظرات