برگزاری تجمعات مشکوک در دانشگاه تهران

مسؤول بسیج دانشجویی پردیس مرکزی دانشگاه تهران گفت: هر تجمع و آشوب و سوءاستفاده از مطالبات اقتصادی مردم محکوم است و دانشجویان اجازه هتک حرمت به این افراد را نخواهند داد.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۲۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مهراد نجفی مسئول بسیج دانشجویی پردیس مرکزی دانشگاه تهران گفت: جدای تجمع دانشجویان انقلابی در دانشگاه تهران، طی دو روز گذشته شاهد تجمعات مشکوکی در این دانشگاه از سوی جمعی که خود را حامی کار و کارگر می‌دانند، بودیم.

وی افزود: این افراد که با عنوان حمایت از کارگر و با شعارهای به اصطلاح چپ همواره خود را حامی این قشر زحمت‌کش و مستضعف می‌دانند در چند روز گذشته نشان دادند که در حقیقت دغدغه آنها نه معیشت است و نه فشار اقتصادی که بر اثر سیاست‌های انقباضی دولت به طبقات پایین جامعه آمده است، بلکه آنطور که از شعارها و دست نوشته‌های ساختار شکنانه این جماعت برمی‌آید، سیاسی‌کاری و ضدیت با انقلاب و شعائر مقدس اسلامی مهم‌ترین خواسته‌های آنان است.

نجفی تاکید کرد: مسلما سیاست‌های نامتناسب دولت و تخصیص نامناسب بودجه، به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای و نا امید شدن مردم از وعده‌های پوشالی دولت، عدم رسیدگی سریع و شفاف به پرونده‌های اقتصادی مسئولین و مسائلی از این دست، منجر به آسیب پذیرتر شدن طبقات محروم و در نتیجه افزایش نارضایتی‌های عمومی شده است.

وی گفت: البته این مسئله باید به روش صحیح از مجلس شورای اسلامی و دولت مطالبه شود اما اینکه عده‌ای این مسائل را از طریق اغتشاش و آشوب آن هم در محیط دانشگاه دنبال کنند وهن جایگاه دانشگاه و دانشجو است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: امروز خواسته ملت این است که به جای اینکه دزدان و غارتگران بیت‌المال ذخایر انقلاب معرفی شوند، به طرز قاطع مجازات شده و این افراد نزد ملت رسوا شوند.

وی گفت: مجموعه دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران علاوه بر محفوظ دانستن حق اعتراض و انتقاد به سیاست‌های کشور و پیگیری مطالبات به حق آحاد مردم اعلام می‌دارد که هرگونه تجمع و آشوب و سوءاستفاده از مطالبات اقتصادی مردم محکوم است و دانشجویان اجازه هتک حرمت به این افراد را نخواهند داد.

 

ارسال نظرات