جشنواره صالحین سازمان بسیج کارگری استان فارس برگزار شد

جشنواره صالحین بسیج کارگری فارس با حضور سردار کریمی مسئول بسیج کارگری کشور در سالن علم و فناوری شهرک صنعتی شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۹۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، جشنواره صالحین سازمان بسیج کارگری فارس در ساعت 9 صبح روز یکشنبه 10 دی 96 در سالن جلسات سازمان علم و فناوری واقع در شهرک صنعتی شیراز با حضور سردار کریمی، مسئول سازمان بسیج کارگری کشور برگزار شد هدف از برگزاری این مراسم معرفی و اعطای لوح تقدیر و جوایز به برگزیدگان این جشنواره بود.

لازم به ذکر است که 20 طرح اجرا شده در زمینه اقتصاد مقاومتی در کارگاهها و کارخانجات استان فارس به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شده بود که 3 طرح از میان این طرحها حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ حمیدی ضمن خوش آمد گویی به حضار محترم بیان کرد که با فراخوان انجام شده توسط سازمان بسیج کارگری و مکاتبات انجام شده و ارسال پوستر به شهرستانهای استان فارس نهایتاً 20 طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این طرحها با کمک سازمان بسیج علمی و پژوهشی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

لازم به ذکر است که همه این طرحها ،طرحهای خوبی بودند ولی به ناچار در آخر 3 طرح را از میان این طرحها انتخاب کردیم که امروز قرار است از مجریان این طرحها قدردانی و تشکر شود.

حمیدی در ادامه بیان  داشت:  با توجه به اینکه سازمان بسیج کارگری فارس حائز رتبه اول در جشنواره مالک اشتر شده اند بر آن شدیم تا از 3 فرمانده حوزه برتر نیز در جلسه امروز تقدیر نماییم ان شاالله که همه ما بتوانیم سربازان خوبی برای حضرت آقا باشیم.در ادامه مجری برنامه پس از بیان اشعاری زیبا سردار کریمی را برای ایراد سخنرانی به روی سن دعوت کردند.

سردار کریمی پس از یاد و نام خدا و خوش آمدگویی ،9دی را روزی نامیدند که در تاریخ ماندگار خواهد شد و تاکید داشت: هرسال نه یک روز بلکه حداقل یک هفته را در این ایام باید به بحث بصیرت افزایی به خصوص برای جوانانمان اختصاص دهیم.ایشان این روز را روز میثاق امت با امامت نامیدند و بیان کردند که اگر این روز نبود کار ما در ادامه بسیار مشکل می شد.

وی در رابطه با جشنواره صالحین افزود:«اینکه مقام معظم رهبری سالهاست که بر روی اقتصاد مقاومتی تاکید دارد بی دلیل نیست و دیگر برای ما صحبت در این مورد از این همه کتاب و جزوه و سخنرانی و ...فایده ای ندارد و واقعا باید وارد عمل شویم.

هرکس که به این نظام و این انقلاب باور دارد باید بداند که اقتصاد مقاومتی نسخه ای است که توسط مقام معظم رهبری برای این ملت و کشور نوشته شده است و این نسخه هیچ مشابهی ندارد.برای عملی کردن این مهم باید ابتدا اقتصاد مقاومتی را باور کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با عنوان اینکه ما در هشت سال جنگ پیروز شدیم و بدانیم که انقلابیون در مقابل هیچ موانعی متوقف نمیشوند همانطور که در جنگ این را ثابت کردیم و اگر میخواستند متوقف شوند انقلاب به چهل سال نمیرسید بیان داشت: اگر مردم و مسئولین دلی بیایند پای کار اقتصاد مقاومتی هم محقق می شود.به آنهایی که حرفهای مأیوسانه و سیاسی می زنند و میگویند که در دنیای کنونی و دنیای به این بزرگی ما نمیتوانیم خودمان را محصور کنیم می گوییم در کجای اقتصاد مقاومتی آمده است که ما خودمان را محصور کنیم،اقتصاد مقاومتی می گوید درون زا و برون نگر.همه دوست دارند که مشکل اقتصاد حل شود و اقتصاد یعنی معیشت مردم و سفره های مردم و برای گشایش اینها باید در اقتصاد تحولی ایجاد شود که برای این مهم  باید به قول حضرت آقا زمینه ها و بستر اقتصاد مقاومتی فراهم شود و مردم و مسئولین هم بیایند پای کار تا اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد.

سردار کریمی افزود: خداوند به آن مسئولینی که با تمام وجودشان و دلشان دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی هستند خداوند بر عزت دنیا و آخرتشان بیفزاید و آنهایی که تنها زبانی می گویند و عمل نمی کنند را خداوند هدایت کند.مقام معظم رهبری  نکته اساسی در مورد اقتصاد مقاومتی را تولید ملی می دانند که این مهم  دو مقدمه دارد به قول حضرت آقا جلوگیری از ورود بی رویه کالاهای خارجی و کالاهایی که مشابه داخلی دارند را وارداتش را ایشان حرام قانونی و شرعی می دانند. و مقدمه دوم را حضرت آقا مبارزه با قاچاق کالا می دانند.باید تمام کانتینرهای ورودی را بازبینی کنیم و نه اینکه تنها دوسه درصد از این کانتینرها را و باید از دستگاههای ایکس ری استفاده کنیم اگر می توانیم خودمان بسازیم و گرنه از خارج وارد کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج کارگری کشور و سازمانهای تابعه اش در خدمت سه ضلع مثلثصنعت و تولید، کارفرما و سرمایه گذار و کارگر هستیم عنوان کرد: ما تنها خدمتگزار کارگران و جامعه کارگری نیستیم و سرنوشت کارفرما و کارگر را باهم در هم تنیده ،چون کارخانه موفق باعث میشود که کارگر هم به حقش برسد.
انتهای پیام/ر

ارسال نظرات