معرفی برترینهای جشنواره تحقیقات طبری در ساری

از میان مقاله های دریافتی به دبیرخانه جشنواره تحقیقات طبری ، 29 مقاله حائز رتبه برتر شدند .
کد خبر: ۸۹۷۰۱۹۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون پژوهش و تحقیقات علوم پزشکی مازندران و دبیر جشنواره تحقیقاتی طبری در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره در سالن پیامبر اعظم ساری به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : از میان مقاله های ارسال شده ، 29 مقاله حائز رتبه های برتر شدند .
سعیدی ؛ خود مراقبتی ، مقاومت دارویی ، اصول مراقبتهای پرستاری ، سلامت مادر و کودک ، تغذیه و سلامتی و بهداشت جسم و روح را از جمله محورهای ششمین جشنواره تحقیقات طبری برشمرد و افزود : در این جشنواره دانشگاههای شمال کشور شامل مازندران و بابل ، گیلان ، سمنان ، شاهرود و گرگان به عنوان منطقه یک آمایش سرزمینی با هم رقابت کردند .
به گفته وی در پایان جشنواره تحقیقات طبری در بخش بین دانشگاهی محور علوم پایه ، حمید بدلی در رشته قارچ شناسی از دانشکده مازندران ، کریم الله حاجیان در رشته آمار زیستی از دانشکده بابل و حسین میلادی در رشته فیزیولوژی از دانشکده سمنان رتبه های برتر را کسب کردند .
در بخش بین دانشگاهی محور علوم بالینی نیز زهرا کاشی رشته غدد دانشکده مازندران ، ساسان عندلیب رشته نورولوژی دانشکده گیلان و سینا حقانی فر رشته دندانپزشکی دانشکده بابل برتر شدند .
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در مراسم اختتامیه جشنواره تحقیقات طبری با اشاره به جایگاه ویژه استان به لحاظ تحقیقات و پژوهش و تحصیل دانشجویان کوشا گفت : یک تا 3 درصد بودجه دانشگاه عموما صرف امور پژوهشی و تحقیقاتی می شود .
موسوی ارائه 2 محصول در بین 30 محصول فناوری منتخب معاونت علمی ریاست جمهوری ، افزایش شمار مراکز تحقیقاتی و مجلات دانشگاهی به 18 و 12 مورد و نیز پیوستن به جمع هزار دانشگاه برتر جهان را نمونه ای از افتخارات این دانشگاه برشمرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها