خبرهای داغ:
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

ورزشگاه ها مکانی برای وحدت ملی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه ورزشگاه ها مکانی برای وحدت ملی است، گفت: نباید در صحنه های ورزشی شاهد شعارهای انحرافی که منجر به درگیری و تفرقه افکنی است، باشیم.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۸۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی، افزود: ورزشگاه ها مراکزی برای تقویت ملی و اشاعه دهنده فرهنگ و اخلاق اسلامی است ولی متاسفانه عده ای تماشاگر نما از این جو سوء استفاده کرده و شعارهای انحرافی می دهند.
وی اظهار کرد: این حرکات و برخوردها، احساسات و روحیه کل جامعه را در بر گرفته و ناراحت می کند.
شهرتی فر با اشاره به حرکات ناپسند جمعی از تماشاگرنماهای تیم فوتبال پرسپولیس در بازی جمعه گذشته این تیم مقابل تراکتورسازی و شعارهای غیراخلاقی آنان گفت: این حرکت تماشاگرنماها مایه تاسف و نگرانی است.
وی ادامه داد: از مردم آذربایجان شرقی که برای تشویق تیم های ورزشی خود در ورزشگاه ها حضور می یابند، می خواهیم با اخلاق و ادب خود پاسخ مناسبی به این تماشاگرنماها بدهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین گفت: مبحث غنی سازی اوقات فراغت در مهندسی اجتماعی و فرهنگی به نوعی توجه به به مدیریت زمان است.
شهرتی فر گفت: براساس مهندسی اجتماعی و فرهنگی باید به شناخت نیازها و خواسته ها با توجه به تنوع سلایق پرداخت تا با بسیج تمامی امکانات نهادهای مسئول به این نیازها و خواسته پاسخ داده شود.
وی افزود: توجه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از جمله موضوعات بسیار مهمی است که باید دستگاه های مسوول نسبت به آن توجه ویژه ای داشته و از تمام امکانات برای پر کردن اوقات فراغت در راستای تربیت و پرورش این قشر تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: باید میزان تاثیرگذاری فعالیت هایی که از سوی دستگاه های مختلف برای اوقات فراغت انجام شده مورد بررسی کمی و کیفی قرار گیرد.
وی اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد بدون هیچ گونه توقع به صورت خیرخواهانه تلاش می کنند به نیازها و خواسته های مطرح شده در جامعه پاسخ و برنامه های مناسب ارائه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها