مسئول طرح کرامت اراک در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

برگزاری جلسات مشاوره در طرح کرامت برای کاهش طلاق در خانواده ها

یوسفی بیان داشت: ما در طرح کرامت برای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه های مختلفی از جمله ارائه مشاوره خانوادگی به خانواده ها و زوجینی که قصد طلاق دارند و یا دچار اختلافات زناشویی هستند اجرا می کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۵۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

سعید یوسفی مرزیجرایی مسئول طرح کرامت کوی سجادیه اراک در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و تاثیر ان بر کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: توزیع مواد مخدر و طلاق یکی از معضلات اجتماعی در این منطقه است که ما با اجرای طرح کرامت با این معضلات مقابله می کنیم.

وی افزود: ما در طرح کرامت برای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه های مختلفی از جمله ارائه مشاوره خانوادگی به خانواده ها و زوجینی که قصد طلاق دارند و یا دچار اختلافات زناشویی هستند اجرا می کنیم.

مسئول طرح کرامت کوی سجادیه اراک خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری اردوهای تفریحی و کلاس های تقویتی و علمی برای دانش آموزان و ارائه مشاوره روانشناسی به افراد از دیگر برنامه های ما در طرح کرامت است.

یوسفی مرزیجرایی ابراز داشت: در مناسبت های مذهبی هم برنامه های متنوع و جشن هایی را در این منطقه داریم که همچون دیگر برنامه ها با استقبال گرم مردم مواجه می شود.

 

خبرنگار: ابوذر باقری

 

ارسال نظرات