خبرهای داغ:

اجتماع مردمی در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد

سالروز حماسه بصیرت و یوم الله 9 دی، با حضور مردم انقلابی تهران در مصلای امام خمینی(ره) گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۴۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش  سرویس بسیج جامعه زنان کشوری خبرگزاری بسیج، گرامیداشت یوم الله 9دی، حرکت تاریخی مردم انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه ی هشت ماهه در سال 88، یکی از رسالت های مهم نهادهای انقلابی و فرهنگی است و امسال نیز همچون گذشته، با حضور گسترده مردم انقلابی تهران در مصلای امام خمینی(ره) تهران با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب و عضو مجلس خبرگان رهبری و مداحی حاج سعید حدادیان برگزار شد.

در این مراسم که پیش از ظهر روز 9 دی در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب گفت: ما می‌دانیم دشمن بار دیگر قصد فتنه‌انگیزی میان مردم از طریق فضای مجازی و حصر اقتصادی را دارد اما ملت ما ملت 9 دی،‌ 19 دی، عاشورایی و حسینی است. ملت علوی در مقابل دشمن شکست نخواهد خورد. این گفته خود خداوند است. ما یقین داریم که در عرصه فضای مجازی، اقتصادی، سیاسی و توطئه‌های خارجی بینی دشمن را به خاک خواهیم مالید.

وی ادامه داد: ما انتظار داریم مسئولان دولت با موضع محکم و شجاعانه دشمن را از تحمیل خواسته‌هایش بر ما مایوس کند که این اراده را ما در مسئولین می‌بینیم و مسئولان بدانند که اگر در مقابل آمریکا ایستادگی کنند مردم پشت آنها خواهند ماند و از آنها حمایت خواهند کرد زیرا ما خدا را داریم.

آیت‌الله اراکی درباره وضعیت فضای مجازی اظهار داشت: در فضای مجازی امروز با یک هجوم بی‌رحمانه دشمن به مقدساتمان روبرو هستیم که دشمن از پنجره فضای مجازی همه ارزشها و هستی ما را مورد تجاوز قرار داده است. تمام هویت ما اسلام، قرآن و فرهنگ علوی، حسینی و فاطمی است. ما نخواهیم گذاشت که رسول خدا (ص)‌ در این عرصه‌ هجمه‌های فضای مجازی تنها بماند.

در پایان این مراسم قطعنامه تجمع قرائت شد که در بخشی از قطعنامه آمده است: یوم‌الله نهم دی‌ماه روز تجلّی دست قدرت الهی در برابر فتنه عظیم آمریکایی ـ صهیونیستی علیه نظام مقدس اسلامی و خلق حماسه بزررگ، ماندگار و سرنوشت‌ساز است، روز نمایش اقتدارِ نظام اسلامیِ متّکی به مردم، وحدت لاینفک ملّت حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، وظیفه‌شناسی و عمل به هنگام است که با تدابیر حکیمانه، روشنگری و هدایت‌های عالمانه قافله‌سالار صبر و بصیرت و مقتدای عظیم‌الشأن امّت اسلامی و حرکت اقیانوس عظیم الهی و کاملاً خودجوش و تکلیف‌گرایانه با حضور میلیون‌ها ایرانی متدیّن، فهیم و زمان‌شناس، بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه علیه انقلاب اسلامی خنثی و فتنه‌گران منزوی شدند.

گفتنی است که حجت الاسلام سید محمود حسینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مورد فتنه 88 به سخنرانی پرداخت و سعید حدادیان، مداح اهل بیت(ع) نیز به مداحی پرداخت و تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی در حمایت از اقدام انقلابی مردم در 9 دی سال 88، از مصلی امام خمینی(ره) تا ایستگاه مترو شهید بهشتی راهپیمایی کردند.

 

ارسال نظرات