خبرهای داغ:

تجلّی بصیرت و میثاق امت با ولایت در چایپاره

همزمان با 9 دی سالروز حضور حماسی و بصیرتی مردم و میثاق امت با ولایت ، مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان چایپاره با حضور در مراسم ویژ ه ای این روز بزرگ و تاریخ ساز را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۳۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی،  به مناسبت روز 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همزمان با سراسر میهن اسلامی، مسئولین ، مردم و بسیجیان بابصیر و همیشه در صحنه شهرستان چایپاره با اجتماع عظیم خود در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی تجلی بصیرت و ولایتمداری را به نمایش گذاشتند.

استاد حوزه و دانشگاه به بیان عامل اصلی فتنه از منظر قرآن کریم و نیز بیان گرانقدر امام علی (ع) که در نهج البلاغه آمده است را:  شهوت و هواهای نفسانی برشمردند و افزودند غفلت و جهالت و بی بصیرتی برخی افراد جامعه از عوامل دیگر فتنه است.

استاد نوروزی با اشاره به حماسه تاریخی 9 دی و علت وقوع آن به جریانات سال 1388 پرداخته و فتنه بوجود آمده در آن سال را برنامه ریزی و نقشه های دشمنان قسم خوره اسلام و انقلاب و ساده لوحی و بی بصیرتی برخی از نامزدهای ریاست جمهوری سال 88 دانستند.

وی آثار فتنه  88 را این گونه برشمردند: 1.حق و باطل مشخص شد 2.تاریخ اسلام و واقعه کربلا دوباره بازسازی شد 3.آشکار شدن اهداف دشمن برای مردم در زمان حال و آینده 4. رابطه امام و امت 5. قدرت ولایت فقیه 6. آشکاری خواص بی بصیرت

ایشان در ادامه افزودند: آنچه باعث شد فتنه 88 خاموش شود و حماسه 9 دی خلق شود نقش بی بدیل ولی فقیه در تبیین زوایای فتنه و روشنگری داهیانه و عمارگونه امام خامنه ای(مدظله العالی) و حضور مردم دلبسته به اهل بیت(ع) خصوصا" عاشق امام حسین(ع) بود.

د ر پایان مراسم مردم با تجمع و راهپیمایی در خیابان انقلاب با سر دادن شعارهای حماسی حمایت و جانفشانی خود را در راه اسلام و انقلاب و ولایت فقیه و شهداء والا مقام اعلام نموده و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی آنها خصوصا" فتنه گران داخلی ابراز نمودند.

 

ارسال نظرات