رضایتمندی مردم در مناطق زلزله زده از خدمات انجام شده / کارها طبق زمانبندی تعیین شده پیش می‌رود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه کارها طبق زمانبندی تعیین شده پیش می‌رود و مردم هم از خدمات انجام شده رضایتمندی خوبی دارند.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۴۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بعد از آنکه کار امدادرسانی و خدمات‌رسانی به روستا‌های زلزله‌زده استان کرمانشاه به سپاه‌های استانی واگذار شد، سپاه بیت المقدس کردستان انجام امورات ۶ روستای «تپ مارانف تائیشه‌ای، صالح کوچری، بیشکان، برق و باران علیا و برق و باران سفلی» را متقبل شد و بیش از ۴۰ روز است که با عنوان قرارگاه خدمات رسانی شهید عباسی به مردم این روستا‌ها خدمات می‌دهد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در بازدید از این مناطق اظهار داشت: سپاه کردستان، اقدامات قبل از بازسازی همچون امدادرسانی و خدمات‌رسانی در این ۶ روستا را تقبل کرده و امروز که بیش از چهل روز از این حادثه می‌گذرد، خوشبختانه مردم به زندگی عادی برگشته‌اند و مشکلات و نگرانی‌های روز‌های اول زلزله را فراموش کرده‌اند.

سردار محمدحسین رجبی تصریح کرد: باتوجه به وضعیت جوی هوا، اسکان موقت مردم بسیار مهم تلفی می‌کرد و خوشبختانه این مهم اتفاق افتاد و طی چند روز آینده پایان اسکان موقت را در روستا‌ها اعلام خواهیم کرد.

سردار رجبی عنوان کرد: سپاه کردستان تاکنون حدود ۶۰۰ کانکس اعم از اهدایی و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) را در این روستا‌ها استقرار داده است.

وی افزود: البته بر اساس آمار اولیه‌ای که به ما اعلام کردند حدود ۳۰۰ خانوار در این شش روستا زندگی می‌کردند، اما در این مدت به همین تعداد، خانوار شهری به روستا‌ها برگشته‌اند و آمار‌ها دو برابر شده است.

فرمانده سپاه کردستان تأکید کرد: خوشبختانه کار‌ها طبق زمانبندی تعیین شده پیش می‌رود و مردم هم از خدمات انجام شده رضایتمندی خوبی دارند.

وی گفت: بعد از اسکان موقت نیز سپاه کل هر تصمیمی بگیرد تابع آن خواهیم بود و بعد از آن نیز ما می‌توانیم در زمینه‌های فرهنگی، درمانی، تربیتی، اقتصاد مقاومتی و ... به مردم خدمات رسانی داشته باشیم.

گفتنی است سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه نیز در بازدیدی که چند روز پیش از روستا‌های زلزله به عمل آورده، عملکرد و اقدامات سپاه کردستان را تحسین کرده و به واقع میزان عملکرد سپاه کردستان در این مدت موجب حیرت دیگر ارگان‌های دولتی کرمانشاه نیز شده است.

این درحالی است که بسیاری از خانوار‌های شهری در سرپل ذهاب هنوز در چادر‌های نایلونی زندگی می‌کنند و طبق بازدید‌های میدانی‌ای که انجام شده این خانوار‌ها وضعیت تأسف باری دارند و به شدت از عملکرد دولت ناراضی هستند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات