به همت پایگاه کوثر ولایت برگزار شد ؛

همایش بصیرتی بمناسبت گرامیداشت سالروز ۹ دی

همایش بصیرتی بمناسبت گرامیداشت سالروز ۹ دی به همت پایگاه کوثر ولایت ،حوزه ۲۱۲حضرت سمیه با سخنرانی کارشناس مسائل سیاسی استاد زمانی در دبیرستان امام موسی کاظم (ع) برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۹۴۵۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همایش بصیرتی بمناسبت گرامیداشت سالروز ۹ دی به همت پایگاه کوثر ولایت ،حوزه ۲۱۲حضرت سمیه با سخنرانی کارشناس مسائل سیاسی استاد زمانی در دبیرستان امام موسی کاظم (ع) برگزار شد .

کارشناس مسائل سیاسی در این مراسم گفت: دولت آمریکا همیشه به منافع خود فکر میکند وهر کشور بزرگ یا کوچکی که منافع آنها را به خطر بیندازد با ان برخورد میکند ، این ایران قبل انقلاب بود که همیشه باید به کشورهای دیگر باج میداد و همیشه نوکر امریکا می بود .امروز ایران به برکت ایمان واسلام تبدیل به یک ابر قدرت جهانی شده ومنجی برخی از کشورهای ضعیف وبیگناهی که زیر سیطره مستکبران نمیتوانند قد راست کنند شده است .

زمانی تصریح کرد: انتخابات و ادعای تقلب در آن یک اقدام دقیق از سوی دشمن برای ضربه زدن به ساختار اصلی جمهوری اسلامی ایران بود چرا که پیش از انتخابات سال 88 نیز انتخابات‌های مختلفی در 30 سال پس از پیروی انقلاب برگزار شد اما در هیچ یک چنین ادعایی نشد و در سال 88 اعتبار ارزشمند انتخابات که برگرفته از خون شهدا است به بازی گرفته شد.

وی افزود: ملت متدین جمهوری اسلامی ایران با هتک حرمت عاشورا و عزاداران حسینی توسط فتنه‌گران، این اعمال آنها را غیرقابل تحمل و اغماض دانسته و نشان دادند که عشق به حسین و اهل بیت(ع) در رگ‌های آنها جاری بوده و اجازه نمی‌دهند که کوچک‌ترین هتک حرمت و بی‌احترامی به عاشورا و امام و مقتدایشان شود.

وی گفت : در فتنه سال۸۸ با تمام آسیبهایی که به اموال وجان مردم شد این خود مردم بودند که بعد از بی حرمتی به ساحت مقدس امام حسین (ع) غرور دینیشان به خروش درآمد و فتنه همه ی فتنگران را خنثی کردند واین همان چیزی است که باعث ترس بیگانگان شده و برای نابودی این باور در تلاشند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت : این تظاهراتی که اخیرا در جاهای مختلف ایران برپاشده است یک بازی از پیش تعیین شده است که توسط عوامل خارج وداخل برای براندازی نظام طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در پرتو انقلاب اسلامی نیروهای قدرتمندی در عراق، سوریه و یمن شکل گرفته و کاملاً صحنه وارونه شده و موازنه قوا تغییر یافته است. دشمنان ما امروز می‌بینند اقتدار ما هزاران کیلومتر از مرزها فاصله گرفته است و تلاش می‌کنند راهی از درون بگشایند اما ملت ایران از تهدید فرصت می‌سازد و در تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها استادانه عمل می‌کنند.

همایش بصیرتی بمناسبت گرامیداشت سالروز ۹ دی

 

خبرنگار بسیجی : زمان نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها