خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

تلاش 20ساله دشمنان برای سقوط نظام با حماسه 9 دی شکست خورد

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای عجب شیر با بیان اینکه در حماسه 9 دی، تلاش های 20 ساله دشمنان و همدستان داخلی آن ها برای سقوط نظام و انقلاب اسلامی شکست خورد، گفت: حماسه 9 دی 1388، تجلی قدرت الهی و شکست فتنه‌ بزرگ آمریکایی صهیونیستی بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۴۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با تأکید بر این که ماهیت انقلاب اسلامی که همان استکبار و ظلم ستیزی و سلطه‌ناپذیری است، گفت: مردم بر پایهی همین اصول و در راستای شکل گیری حکومت اسلامی، دست به انقلاب زده و با توجه به این ماهیت نظام جمهوری اسلامی، جبهه استکبار احساس خطر کرده و دشمن از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه 1357، به دنبال شکست دادن این انقلاب است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب، به صورت‌های گوناگون در جهت جلوگیری از تثبیت انقلاب، تلاش های خود را آغاز کرد که در 12 فروردین با رأی قاطع مردم به جمهوری اسلامی و موفق نبودن حرکات تجزیه طلبانه در مناطق، شکست‌ های بزرگی را متحمل شد.
سردار کریمیان بیان کرد: جبهه استکبار با شکست‌ هایی که متحمل شد، بیش از پیش احساس خطر کرد چرا که می ‌دانست با صدور انقلاب به کشورهای منطقه که زیر سلطه آنها بود، منافعش به خطر می ‌افتد و در همین راستا جنگی نیابتی را با مزدوری صدام علیه کشور تحمیل کرد که به رغم پشتیبانی 44 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم از رژیم صدام، نتوانست کار خاصی انجام دهد و ملت ایران با حضور خود و جنگندگی نیروهای مسلح، تخمین دشمن را به هم زد و این توطئه نیز با شکست روبرو شد.
وی با اشاره به این که ایران توانست با وجود تهدیدات مختلف، ماهیت خود را حفظ کند، تصریح کرد: پس از این شکست‌ ها، دشمن از اوایل دهه هفتاد چهره عوض کرده و در جبهه جنگ نرم، انقلاب اسلامی را مورد تهدید قرار می‌ دهد.
فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: نخبگان باید روشنگری و بازگویی کنند که آمریکایی‌ ها چه بلایی بر سر ما آورده ‌اند و همه مشکلات ما از این کشور ناشی می ‌شود.
 کریمیان گفت: بر خلاف جنگ سخت که تهدید و خطر آشکار است در جنگ نرم، دشمن به مرور زمان در صدد تاثیرگذاری است و همانند جریان کوی دانشگاه با شناسایی راه های نفوذ، دشمن به دنبال راه اندازی طغیان و شورش در جامعه است.
وی افزود: در انتخابات سال 1388 نیز دشمن وارد صحنه شد تا حاصل برنامه‌ ریزی و کار تیمی خود را در قالب فتنه سبز که حاصل 20 سال نبرد و هجوم نرم بود برداشت کند ولی یک اشتباه محاسباتی بزرگ انجام داد و آن اینکه، نمی‌دانستند که مردم با تمام مشکلات، جان و قلبشان برای اسلام و انقلاب می‌ تپد.
فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: در جریان فتنه 88، مردم در مقابل ادعای دروغین تقلب به خاطر روحیه انقلابیگری و دفاع از حق و حقوق وارد این صحنه شدند ولی از آنها سوء استفاده شد و سپاه و بسیج در سیبل مقابل دشمن قرار گرفت چون اصلی ترین نقطه دفاع از انقلاب و نظام بودند.
سردار کریمیان خاطرنشان کرد: سران فتنه وجهه جمهوری اسلامی را در دنیا شکسته و به زبان ساده، آبروی نظام را ریخته و نقش آن را در جبهه ‌های مختلف جهانی از بین بردند آنها کشور ما را به دشمنان فروخته و منافع خود را ارجح قرار دادند.
وی اظهار کرد: ما هم اکنون بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام نیاز داریم دشمن در حال ایجاد انشقاق است و مردم نیز به محض اطلاع از این نیات پلید دشمن و سران فتنه، حماسه 9 دی را آفریدند و با انقلاب تجدید بیعتی دوباره کردند.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن پس از فتنه سال 1388 نا امید نشد و حرکت جدیدی را آغاز کرد که حاصل تفکر و اندیشه اتاق‌های فکرشان بود.
سردار کریمیان اظهار کرد: پر رویی دشمن به خاطر چراغ سبزهایی است که از داخل به آنها ارسال می ‌شود دشمن به خوبی می‌ داند که که در رویارویی پایاپای قدرت تقابل با ما را ندارد و از این رو دست به اقداماتی مثل تشدید تحریم‌های اقتصادی زده و مقوله نفوذ را در اولویت قرار داده که گاهاً موفقیت‌ هایی هم به دست آورده است.
وی متذکر شد: دشمن در حال ایجاد فضای دوقطبی و اختلاف در جامعه است که گاها برخی ‌ها دانسته یا ندانسته وارد این بازی‌ ها می ‌شوند.
یادواره 4 شهید 9 دی 1357 عجبشیر با حضور گسترده خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم عجب شیر و روستاهای اطراف در مسجد جامع عجبشیر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها