خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

مردم ۹ دی با ولایت مداری انزجار خود را از فتنه گران نشان دادند

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای 216 شهید هشترود و دومین سالگرد شهید مدافع حرم اسماعیل کریمی و همچینن همایش نهم دی در مسجد جامع هشترود، گفت: نهم دی بدون شک یکی از بزرگترین و ماندگارترین حرکت های پس از انقلاب است که در آن ملت با هوشیاری کامل انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی و عوامل فتنه به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۳۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم نوعی اقدم خطر فتنه 88 را خطرناک تر از جنگ هشت ساله و صدام دانست و افزود: نه دی میثاق امت با ولایت بود.

وی برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: عزت و اقتدار کشورمان در عرصه‌های مختلف به علت جانفشانی شهدا و خانواده های آن ها و به خصوص پیروی از ولایت فقیه می باشد.

نوعی اقدم اضافه کرد: امروز وظیفه ماست که با بصیرت، علم و آگاهی از این سنگر صیانت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت و توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران مدیون حماسه های شهیدان و ایثارگرانی است، خاطرنشان کرد: قدم ها و فعالیت های ما باید در تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب باشد و باید همیشه و در همه حال گوش به فرمان ولایت امر باشیم.

نوعی اقدم افزود: امریکا و ایادی استکبار به خواسته های خود در سوریه با ایجاد داعش نرسیدند ولی با توکل به خدا و جانفشانی مدافعان حرم به خواسته هایمان رسیدیم و پیروز شدیم.

وی اظهارداشت: گروه های سیاسی نباید ادعای قدرت داشته باشند و شعار بدهند بلکه باید نوکری و خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها