به همت پایگاه شهید فروغی برگزار شد ؛

کارگاه آموزشی بصیرتی «گرامیداشت حماسه روز نهم دی»

کارگاه آموزشی بصیرتی «گرامیداشت حماسه روز نهم دی» به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س) با سخنرانی سرکار خانم سپهوند مسئول سیاسی حوزه و حضور بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۵۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، کارگاه آموزشی بصیرتی «گرامیداشت حماسه روز نهم دی» به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س) با سخنرانی سرکار خانم سپهوند مسئول سیاسی حوزه و بسیجیان برگزار شد.

کارگاه آموزشی بصیرتی «گرامیداشت حماسه روز نهم دی»

مسئول سیاسی حوزه 216 حضرت زکیه (س) مهم‌ترین دستاورد حماسه 9 دی را برشمرد و افزود: حفظ وحدت و یکپارچگی ملت که همچون دیگر ایام در کنار هم قرار گرفته و توطئه دشمنان و استکبار جهانی که اصل نظام را هدف قرار داده بود را خنثی کردند مهمترین دستاورد این حضور پرشور و به‌موقع بود.

سپهوند بی‌بصیرت را بازندگان اصلی فتنه 88 خواند و ابراز داشت: بصیرت نقش مهم و تعیین کننده‌ای در خلق حماسه عظیم 9 دی داشت و این مردم بودند که بار دیگر گوی سبقت را از خیلی‌ از خواص  ربوده و با حضور در صحنه از ولایت فقیه حمایت کردند.

وی گفت : ولایت پذیری امیر المونین در امروز به چه کیفیت برای ما مردمی که 1400سال از دوران امام علی (ع) فاصله داریم امکان پدیر است چگونه ما امروز ولایت پذیر وجود مقدس مولای متقیان باشیم.ایا این ولایت پذیری مظهری جز پیروی از ولایت الله دارد مگر ولایت امیر المومنین بعد از ایشان به یک ائمه(ع)تا امام زمان منتقل نشد.امام زمان امروز امام امروز ماست.اجرای امامت امام زمان از مردمی که دسترسی به امام زمان نداریم در اثر توقیع و نامه شریفه ولی فقیه است.

وی گفت: مردم در انتخابات سال 88 حضوری چشمگیر داشتند اما کسانی به‌خاطر کرسی قدرت دست به ناسپاسی زده و شیرینی پیروزی را تلخ کردند که  اگر آن حضور میلیونی ملت پای صندوق‌های رای را ارج می‌نهادند قطعاً مایه قوت نظام شده و ایستادگی محکم‌تری در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی را رقم می‌زد.

سپهوند در ادامه گفت:حزب الشیطان کسانی هستند که شیطان نسبت به ان ها استحواذ دارد.این به معنای استیلا نیست .امام خمینی (ره) فرمودند «که شیطان بزرگ امروز آمریکاست پس بنابراین خائنيني که امریکا از پشت سر ان ها را فرماندهی می کند حزب الشیطان هستند.»

 وی حضور همیشگی ملت را ناشی از احساس مسئولیت آنان دانست و افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی 8 ساله در برابر تمام دنیای غرب از کشور و آرمان خود دفاع کردند و اکنون نیز با تقدیم شهدای مدافع حرم پای بیعت خود با رهبری محکمتر از همیشه ایستاده و فتنه گران را کنار می زنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها