حماسه 9 دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران

امام جمعه ساری گفت : حضورخودجوش و درخشان ملت بزرگ ایران در حماسه 9 دی ، نمایش پیوند تنگاتنگ عاشورا و مقدسات اسلامی با انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۲۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه 9 دی گفت : در جریان حوادث فتنه 88 ؛ خواص بی‌بصیرت در امتحان الهی مردود شدند اما انقلاب اسلامی با ایستادگی ملت مومن ایران در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب ، بار دیگر با سربلندی از حادثه‌ای سخت عبور کرد .
آیت الله طبرسی حضور عظیم ، خودجوش و درخشان ملت بزرگ ایران در حماسه 9 دی را نماد ولایت‌پذیری ، بصیرت سیاسی ، پای‌بندی به آرمان‏‌های انقلاب اسلامی و نیز پیوند تنگاتنگ عاشورا با انقلاب برشمرد و افزود : این حماسه ، مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و فتنه‌گران زده است.
خطیب جمعه ساری افزود : حفظ و اقتدار نظام ما در گرو ولایت فقیه است و باید با حرکت در این مسیر و حفظ اتحاد و همبستگی ، جامعه را برابر مشکلات و گزندهای مختلف ایمن کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) ؛ اخلاق ،‌ ولایتمداری و تقوا را از فضایل آن بانوی بزرگوار برشمرد و گفت : کریمه اهل بیت باید ، الگوی بانوان جامعه ما باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها