خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس:

عده‌ای در داخل تا کمر برای دشمنان خم می‌شوند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان مدعی حقوق بشر هستند اما از هیچگونه جنایتی فرو گذار نیستند و عده‌ای هم در داخل تا کمر برایشان خم می‌شوند که باعث می شود مقام معظم رهبری به میدان بیایند و صدای «أین عمار» سر دهند.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۵۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

عده‌ای در داخل تا کمر برای دشمنان خم می‌شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، امیر سرتیپ غلامحسین دربندی در مراسم یادواره شهدای روستای ازناو ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس بیان داشت: دشمن امروز سرمایه‌گذاری خود را بر روی جوانان و نوجوانان گذارده است و با جنگ نرم می‌خواهد جوانان و نوجوان را از راه بیرون کند.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) که فرمودند رهبر من آن طفل 13 ساله است، گفت: ما در دفاع مقدس 7 هزار و 534 نفر شهید زیر 15 سال تقدیم اسلام و نظام کردیم و این فرموده امام(ره) همه این نوجوانان را در بر می‌گیرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خون شهدای ما امتداد خون شهدای کربلا است، افزود: تمام رمز پیروزی و ماندگاری ما یاد و خاطره شهدا است و شهدای ما ادامه‌دهنده راه شهدای کربلا هستند؛ شهدای ما شاگرد مکتب عاشورا بودند.

وی شهید «فهمیده» را نماد جوانان در دفاع مقدس خواند و گفت: شهید «حججی» اکنون نماد شهدای ما در بین مدافعان حرم است، این‌ها شاگرد مکتب 13 ساله عاشورا هستند.

امیر دربندی عنوان کرد: ما در دفاع مقدس باید نقش همه را ببینیم چراکه همه دست به دست هم دادند و این عظمت را آفریدند و شهدا، جانبازان و آزادگان همه در صحنه بودند.

وی با بیان اینکه دشمن از زمین و هوا و دریا حمله می‌کرد، اظهار داشت: شهدا و رزمندگان ما نشان دادند که از امت صدر اسلام بالاتر هستند؛ ما هم در دفاع از سرزمین خود می‌جنگیم و هم در جنگ درس اخلاق و انسانیت به دنیا نشان می‌دهیم و این حلقه فراموش شده جبهه‌های ما است و نمونه آن مهربانی و رحمت نیروهای ما با اسرای عراقی است.

عضو هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی با اشاره به اینکه این مهربانی و رحمت را باید بر سر استکبار جهانی بزنیم، گفت: آنان که در سازمان ملل هر روز علیه ما یک قطعنامه صادر می‌کنند و ایران را ناقض حقوق بشر و حامی تروریست می‌خوانند، بدانند ما در جنگ حقوق بشر را بالاتر از آنکه شما نوشتید رعایت کردیم که شما معنای آن را نمی فهمید ما شیعیان حضرت علی(ع) هستیم.

وی افزود: ما رفتارهای انسانی در جنگ داشتیم و سند افتخارش فقط به نام ایران نوشته شده و در این کره زمین در زیر این آسمان دیگر هیچ‌کس اینگونه نیست؛ در آن زمان تحریم نظامی بودیم و دشمن ما از تمام کشورهای دنیا تجهیزات به روز دنیا را دریافت می‌کرد

دربندی گفت: جنگ‌های امروزه که اتفاق می افتد یا برای توسعه طلبی و کشورگشایی است یا برای منافع افراد که کارخانه اسلحه‌سازی فروش کند مانند اینکه ترامپ برای حمله به مسلمانان مظلوم یمن به عربستان 12 هزار میلیارد دلار اسلحه بفروشد.

وی بیان داشت: تنها جنگی که در اسلام اتفاق افتاده است و این دو هدف را دنبال نمی کرده جنگ تحمیلی بوده است که رزمندگان ما برای دفاع، قرآن، اسلام و جمهوری اسلامی جنگیدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اغتشاشات سال 88 گفت: کسی که برای ایران دل بسوزاند آن کسی نیست که در خیابان‌ها سطل زباله آتش بزند و بگوید جان فدای ایران؛ آیا او خودش را فدا می کند؟ شهید «عزیزالهی»ها جان را فدای ایران می کنند تا یک وجب از خاک ایران دست دشمن نیفتد.

وی ادامه داد: دشمنان مدعی حقوق بشر هستند اما از هیچگونه جنایتی فرو گذار نیستند و عده‌ای هم در داخل تا کمر برایشان خم می‌شوند که باعث می شود مقام معظم رهبری به میدان بیایند و صدای «أین عمار» سر دهند.

عضو هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: دشمنان ما را با دروغ و شایعه و مسائل فساد بمباران می‌کنند و برخی نیز به این مسائل دامن می زنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تلافی ضرباتی هستند که از ما خورده‌اند بنابراین ما باید هوشیار باشیم و با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ترغیب جوانان و نوجوانان برای حضور در این یادواره‌ها شهید «حججی»ها به وجود می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات