کارشناس ارشد حوزه علمیه خاتم مطرح کرد:

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی/ نهم دیماه محصول دنیا طلبی و بی بصیرتی سران فتنه

کارشناس ارشد حوزه علمیه خاتم گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۱۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، کارشناس ارشد حوزه علمیه درباره پیدایش فتنه در سال ۸۸ اظهار داشت: جرقه فتنه در کشور ایران از سال ۸۴ در زمان ریاست جمهوری بوش رئیس جمهور وقت آمریکا با هدف تغییر نظام در جمهوری اسلامی ایران کلید خورد و در سال ۸۸ زمان اوباما با همکاری و همراهی سران فتنه و با استفاده از ظرفیت‌ها و حمایت‌های خارجی به مرحله اجرا در آمد که خوشبختانه در روز نهم دیماه با بصیرت مردم و تدابیر رهبری توطئه‌ها خنثی شد.

الهه غلامی نسب گفت: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند و در میان هیاهویی که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است بر می‌دارند.

وی افزود: مردم ایران در این روز به سخن امام خمینی (ره) در باره اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتان آسیب نرسد جامعه عمل پوشاندند و با درایت رهبری، نظام و کشور را حفظ کردند.

کارشناس حوزه خاطر نشان کرد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

وی واقعه ۹ دی را محصول دنیا طلبی سران فتنه عنوان و اظهار داشت: دنیا طلبی و بی بصیرتی باعث شد کسانیکه زمانی داعیه دار نظام بودند در تقابل نظام درآمده و به سران فتنه مبدل شوند.

غلامی نسب نهم دیماه را روز بصیرت افزایی و بیداری ملت ایران عنوان و افزود: نهم دیماه سبب اتحاد و وحدت جامعه و نظام شد.
ارسال نظرات