حرزاده در جمع بسیجیان حوزه بنت الهدی(س) از ناحیه روح الله یزد:

ولایت و ولایتمداری؛عامل نجات کشور از بحرانها

به منظور ارتقاء بینش سیاسی؛گردهمایی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی(س) با سخنرانی مسئول سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۲۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حرزاده در این جلسه گفت:رمز وفاداری و پایداری یاران پیامبر(ص)نظیر سلمان و اباذر بحث ولایتمداری است و از اول انقلاب تا کنون نیز بحث ولایت و ولایتمداری عامل نجات کشور از بحرانها بوده است . الان امروز شاهد شکستهای پیاپی آمریکا در منطقه هستیم و تمام نقشه های آمریکا نقش بر آب شده است.
اینها در ابتدا داعش را درست کردند و تقویت کردند برای اختلاف افکنی در منطقه خاورمیانه که با تلاش و کوشش جبهه مقاومتی که تشکیل شد امروز شاهد اضمحلال این گروهک عربی صهیونیسیتی هستیم بعد از این به دنبال جدا کردن اقلیم کردستان بودند که به راحتی این موضوع هم به شکست خورد.
وی در ادامه افزود:الان سپاه پاسداران کلیه تهدیدهایی که بر علیه اش است را تبدیل به فرصت کرده و به خاطر همین است که از سپاه ناراحت و عصبانی هستند و تحریم می کنند .
وی همچنین اذعان کرد:الان یک بحثی را مطرح می کنند که ترامپ دیوانه است و باید با او بصورت مدارا رفتار کرد در صورتیکه این حرف اشتباه است و این یک نوع سیاست جدیدی بود که آمریکا قصد داشت برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات پلیدش در منطقه خاورمیانه و جهان و پیشبرد اهداف جدیدش به کار ببرد ، در صورتیکه نباید از حق ملت ایران عبور کرد و طرف مقابل هر کسی می خواهد باشد .دفاع از امنیت ملت ایران چیزی نیست که بشود از آن چشم پوشی کرد ویا بر سر آن با کسی مذاکره نمود.

ارسال نظرات