به همت پایگاه بسیج شهیدان جهازی برگزار شد ؛

مراسم شب میلاد امام حسن عسکری (ع)

مراسم شب میلاد امام حسن عسکری (ع) به همت چایگاه بسیج شهیدان جهازی با سخنرانی حجت السلام والمسلمین میلانی نژاد در مسجد جامع رجایی شهر برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۸۱۲۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم شب میلاد امام حسن عسکری (ع) به همت چایگاه بسیج شهیدان جهازی با سخنرانی حجت السلام والمسلمین میلانی نژاد در مسجد جامع رجایی شهر برگزار شد .

حجت السلام والمسلمین میلانی نژاد با تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسکری(ع) اظهر داشت :پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) بزرگ‌ترین خطر مربوط به مدعیان دروغین مهدویت بود؛ این مدعیان یا خود را جانشین امام حسن عسکری(ع) می‌دانستند و یا متوقف بر امامت امام عسکری(ع) به‌عنوان آخرین منجی شدند.

وی با اشاره به اینکه امام حسن عسکری، 28 سال عمرکردند و در این مدت 20 سال امام بودند، اظهار داشت: ایشان در زمان حیات‏شان سه رسالت بزرگ را بر عهده داشتند.

این خطیب تصریح کرد: این سه رسالت امام حسن عسکری(ع)، شامل تکلیف‌شناسی، امام‌شناسی و دشمن‌شناسی می‏‌شود، این عناوین، سه مقوله مهم بصیرت افزایی به‏‌شمار می‌‏رود.

حجت السلام والمسلمین میلانی نژاد با اشاره به اینکه ائمه هدی(ع)، واسطه و راهنمای رسیدن به قرب الهی است، تصریح کرد: «شناخت امام و مربی» نخستین گام برای بصیرت‌افزایی است، امام حسن عسکری(ع) نیز در آن زمان نیز سعی داشتند تا مردم را نسبت به اصل امامت و آثارش آشنا سازند.

وی ادامه داد: هر موجود زنده‏ای دشمن دارد و به میزان گستردگی وجود خود با دشمن بیشتری رو به رو است. در قرآن نیز به انواع دشمنان و در واقع به مراتب دشمنی اشاره شده است که به دلیل طولانی شدن کلام به آن اشاره ننمودیم.

 

 خبرنگار بسیجی : شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها