خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان استان؛

هدف از دیدار با خانواده ی شهدا، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است

محمود زاده مسئول بسیج جامعه زنان استان در دیدار با خانواده شهداء گفت: دیدار چهره به چهره با خانواده شهدا یکی از مهم ترین وظایف ما وهدف از این دیدار بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۹۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء در سرکشی بعمل آمده از حوزه های بسیج جامعه زنان شهرستان تکاب و شاهین دژ از خانواده شهیدان سیده کبری صلحی و اعظم کرامت دیدار و قدردانی و تشکر کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان آ.غربی با بیان رشادتهای زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده های شهداء با الگو قرار دادن این عزیزان گفت: دیدار چهره به چهره با خانواده شهدا یکی از مهم ترین وظایف ما و هدف از این دیدار بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است.

وی اظهار داشت: امنیت و آرامشی که در جامعه حکم فرما است از برکت خون شهدا و بازماندگان ایشان است و همه را مدیون فداکاری ها و رشادت های شهدای عزیز هستیم.

محمودزاده خانواده شهدا را برای کشورمان مایه افتخار و برکت دانست وخاطرنشان کرد: از دست دادن فرزند بسیار سخت است ولی فرزند شهید داشتن توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود و این خود با وجود سختی هایی که دارد جای شکرگزاری دارد.

ایشان افزود: برقراری ارتباط عاطفی و جویای وضعیت زندگی آنها شدن ازجمله اهداف این دیدار است.

در پایان مشکلات این خانواده ها مورد بررسی قرار گرفت و از خانواده شهیدان با اهدای هدیه ای تجلیل به عمل آمد.

شهیده سیده کبری صلحی متولد شهرستان تکاب سال 1359 در اثر بمباران روستای چراغ تپه سفلی توسط دموکرات و اعظم کرامت متولد شاهین دژ 31 شهریور سال 1389 در مین گذاری مهاباد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

ارسال نظرات