فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

۹ دی، نور بصیرت الهی در دل‌های امت اسلام بود/ ۹ دی، مانور اعلام آمادگی یاران آخر الزمان مهدی (عج) بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد: مردم در 9 دی، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۵۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  بهاباد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به فرارسیدن نهم دی وبا بیان اینکه روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند گفت: ۹ دی، مانور اعلام آمادگی یاران آخر الزمان مهدی (عج) بود.
سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده با اشاره به فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: در فتنه سال ۸۸ دشمنان با توطئه براندازی انقلاب اسلامی و با رمز تقلب موجب ایجاد فضای ناآرام در جامعه شدند، اما با بیداری همه مردم جامعه، هدایت‌ها و رهنمود‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و به احترام و ارزش خون شهدای گرانقدر دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس، این توطئه سرکوب شد.
وی خاطرنشان کرد: مردم در سال ۸۸ متوجه فتنه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند و در روز نهم دی‌ماه همان سال با راهپیمایی خود در برابر توطئه دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و اهداف شوم دشمنان را سرکوب و نابود کردند.
حاجی زاده با بیان اینکه روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است اظهارداشت: در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه‌گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.
وی با بیان اینکه نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است افزود: نهم دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بااشاره به اینکه روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است افزود: مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
این مقام مسئول تصریح کرد: در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهر‌های دیگر کشور به جهانیان اعلام گردید.
وی درادامه با اشاره به اینکه حماسه نهم دی در تاریخ ایران اسلامی ماندگارخواهد ماند خاظرنشان کرد: ۹ دی، نور بصیرت الهی در دل‌های امت اسلام بود.
وی از عموم همشهریان بهابادی خواست تا در برنامه بزرگداشت حماسه نهم دی که در بهاباد برگزار می‌شود شرکت نمایند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات