به همت ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

جلسه شورای بسیج شهرستان با حضور اعضاء آن برگزار شد

با حضور امام جمعه، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه، فرمانده ناحیه و مسئولین اقشار بسیج و سایر اعضاء جلسه شورای بسیج شهرستان در محل ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۵۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که دشمنان انقلاب سران فتنه را به وسط معرکه هل دادند اشاره کرد و افزود اهمیت و ضرورت زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی از این رو است؛ که فتنه ۸۸ را خنثی کرد و دست زیاده خواهان و استکبار را یک بار دیگر از تعرض به این سرزمین کوتاه کرد.
فاتحی گفت: در صورتی که نقشه دشمنان در وقایع سال ۸۸، با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم در ۹ دی خنثی نمی‌شد، مهار کشور امکان پذیر نبود.
وی خاطر نشان کرد: موضوع انتخابات در جریان فتنه ۸۸ بهانه‌ای بیش نبود، بلکه دشمن با بکارگیری عوامل خود که سلطنت طلبان، منافقین و خائنین به ولایت و مردم بودند هدفی جز هجمه به اصل نظام و انقلاب نداشتند. در صورتی که نقشه آن‌ها در وقایع سال ۸۸، با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم همیشه در صحنه خنثی نمی‌شد، مهار کشور دیگر امکان پذیر نبود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی زمینه‌ای برای جلوگیری از فتنه‌های دیگر است، گفت: امروز باید جزئیات این حماسه بزرگ در قالب فعالیت‌های مختلف در فضای مجازی و حقیقی برای مردم بازگو و یادآوری شود.
فاتحی همچنین با اشاره به همزمانی نزدیک این حماسه با سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به ابرکوه، بیان کرد: مراسم گرامیداشت ۱۵ دی که یکی از افتخارات تاریخ شهرستان است، باید بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود که در ساعت اداری و مختص مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نباشد.
ارسال نظرات