رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز :

حماسه 9 دی کمربند ایمنی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: حماسه 9دی نشان از پیوند عمیق امت اسلامی با اهل بیت (ع) و کمربند ایمنی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۹۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز روز سه شنبه در نشست خبری افزود: اصل بزرگداشت 9 دی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در این روز ناخالصی های نظام تطهیر شد.

حماسه 9 دی کمربند ایمنی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است
وی ادامه داد: براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بزرگداشت حماسه 9 دی ، روشنگری و دادن بصیرت به مردم به منظور جلوگیری از تکرار حوادث 9 دی 88 ضروری است.


روحی یزدی گفت: بصیرت افزایی از جمله محورهای موضوعی مهم در برنامه های 9 دی به شمارمی رود.
وی خاطرنشان کرد: از صبح هشت دی مراسم ها دراین زمینه آغاز می شود و علاوه براین سخنرانی ها در مساجد مختلف از جمله مسجد امام جعفر صادق(ع) ،جام مسابقات اتومبیل رانی و موتور سواری را در 8 دی ماه در منطقه حصارک خواهیم داشت.


وی گفت: در روز 9 دی در کرج برنامه محوری با سخنرانی متکی، معاون امور بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.


روحی یزدی افزود: علاوه براین سخنرانی محوری دادگستری البرز و مسجد حضرت حجت(ع) مهرویلا نیز مراسم سخنرانی دارند.
وی یاد آورشد: یک مسابقه پیامک تحت عنوان امتحان بزرگ دارای 9 جایزه 10 میلیون ریالی نیز برگزار می‌شود که مردم با ارسال پیامک شماره 9 به شماره 6600026104 می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.


روی یزدی، با اشاره به برنامه‌های حماسه 9 دی در شهرستانهای استان البرز افزود: در شهرستان فردیس برنامه محوری ساعت 10 صبح در مصلی نماز جمعه فردیس و یک برنامه در روز 8 دی در مسجد حضرت صدیقه الزهرا(س) در ساعت 14:30 برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه در ساوجبلاغ در روز 9 دی در ساعت 10 صبح برنامه‌ای با سخنرانی حجت‌الاسلام تقوی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می‌شود، افزود: در 8 دی بعد از نماز مغرب برنامه‌ای با سخنرانی سردار فضلی برگزار می‌شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به برگزاری سخنرانی در روز 77 دی در مسجد جامع هشتگرد بعد از نماز مغرب، ادامه داد: در شهرستان نظرآباد در روز 9 دی بعد از نماز مغرب برنامه بزرگداشت حماسه 9 دی با سخنرانی حجت‌الاسلام تقوی، معاون امور استانهای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می‌شود.


وی افزود:در اشتهارد هم همایش حماسه 9 دی در روز 7 دی با سخنرانی سردار فرقانی فرمانده مرکز آموزش و تربیت پاسدار علویون سپاه بعد از نماز مغرب در مسجد جامع شهدای اشتهارد برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: در طالقان در روز 9 دی برنامه‌ای با سخنرانی حجت‌الاسلام صفوی پژوهشگر ساعت 10 صبح در مسجد جامع طالقان برگزار می‌شود.


روحی یزدی با بیان در سراسر استان در روز 9 دی زنگ بصیرت در مدارس نواخته می‌شود، اضافه کرد: در 7 دی در مسجد جامعه الجواد (ع) در عظیمه کرج مراسمی با حضور آقای ضرغامی عضو شورای عالی مجازی بعد از نماز مغرب برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها