خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هشترود:

فتنه 88 توطئه خائنانه علیه منافع ملی بود

فرمانده سپاه هشترود گفت: اتفاقات سال ۸۸ به واسطه زوایای مختلفی که دارد و همچنین چینشی که دشمنان با کمک عوامل داخل کشور، در زمین خودی انجام دادند نه تنها یک حادثه بزرگ بلکه یک توطئه خائنانه علیه منافع ملی بود.
کد خبر: ۸۹۶۶۳۸۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

احمد تقی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار کرد: فتنه عنوان درستی برای این اتفاق است، فتنه ای که سبب بهره برداری دشمن و تضعیف روحیه مردم و انشقاق بین طیف های مختلف کشور شد، فتنه ای که متاسفانه حضور ۴۰ میلیونی مردم را که می توانست پشتوانه خوبی برای ارتقا کشور و افزایش اقتدار ملی باشد را دچار خدشه کرد.

وی افزود: حماسه ۹ دی از یک سوء نشانه اقتدار و عظمت نظامی است که نشان داد با پشتوانه ای مردمی در مقابل سخت ترین طوفان ها تاب مقاومت دارد و از سوی دیگر عمق دشمنی مستکبران عالم و عیادی داخلی آنها با نظام اسلامی ایران که مانع تحقق آرزوهای آن هاست.

تقی پور با اشاره به نقش رهبری بی نظیر و الهی مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸، ادامه داد: به اذعان اکثر سیاستمدارن دنیا اگر رهبر انقلاب در جریان فتنه کوچکترین اشتباهی انجام می داد فتنه به پیروزی می رسید.

فرمانده سپاه هشترود تاکید کرد: حماسه ۹دی نشان دهنده اهمیت نقش بصیرت در تداوم راه انقلاب و نظام اسلامی است تاریخ اسلام به خوبی این ارزش ها را برای هر مومن مسلمانی نشان داده است که در صورت فقدان آن مومن ترین انسان ها در مواقع حساس راه تشخیص بر آن ها بسته شد خسر الدنیا و الآخره شدند.

تقی پور خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز شنبه نهم دی ماه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مسجدجامع هشترود همزمان یا مراسم دومین سالگرد شهادت شهید بسیجی مدافع حرم اسماعیل کریمی و با حضور سردار نوعی اقدم از پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ و از پیشتازان عرصه دفاع از حریم اهل بیت در سوریه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها