فرمانده سپاه دهگلان خبر داد:

هزینه ۵ میلیون تومانی برای مرمت خانه محروم در روستای خان آباد دهگلان

فرمانده سپاه دهگلان از مرمت خانه محروم با هزینه ۵ میلیون تومان دریکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۶۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سپاه پاسداران با توجه به رسالت خود که خدمت به مردم کشوراست در زمان جنگ تحمیلی حامی و پاسدار دفاع از مرز‌ها و در زمان صلح خادمان واقعی به محرومان در مناطق محروم هستند.

در این راستا سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان ضمن بازدید از پروژه خانه محروم در روستای خان آباد دهگلان، خدمت به محرومان و مستضعفین را وظیفه ذاتی مسئولان و نیرو‌های انقلابی عنوان کرد و سازندگی و محرومیت زدایی را از ارزش‌های والای انسانی و انقلابی دانست.


وی در ادامه گفت: سازندگی ناحیه مقاومت سپاه دهگلان برای مرمت خانه محروم، سرامیک آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی این خانه محروم مبلغ ۵ میلیون تومان هزینه نموده است.



حیدری افزود: دور افتاده‌ترین روستا و مناطق محروم باید از خدمات و ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهرمند شوند چراکه توجه به قشر محروم و کم در آمد جامعه از اهداف نظام و انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: سپاه شجره طیبه‌ای است که در بخش‌های مختلف دفاع از اسلام، محرومیت زدایی، گسترش عدالت و ترویج فرهنگ ناب اسلامی هم در ایران و هم در دنیا می‌درخشد و عملکرد بسیار موفقی داشته که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورده است.

وی افزود: بیش از سه دهه از دوران دفاع مقدس سپری می‌شود که شهدا و رزمندگان با ازخود گشتگی امنیت و آرامش را در کشور به ارمغان آوردند و اکنون زمان آن است که بیشتر از گذشته به توسعه و آبادانی کشور علی الخصوص مناطق محروم توجه شود.
فرمانده سپاه دهگلان گفت: سپاه پاسداران علاوه بر وظیفه ذاتی خود در حوزه‌هایی من جمله احداث مسکن، تامین نیاز‌های زندگی اقشار محروم و اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی توجه ویژه‌ای دارد و در کنار فعالیتش بیشترین توجه خود را در راستای رسیدگی به امور محرومین و اقشار کم درآمد معطوف کرده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات