آزادی‌خواه در تشریح جزئیات نشست کمیسیون مطرح کرد

گزارش سردار غیب‌پرور از فعالیت‌های بسیج به کمیسیون فرهنگی/ انتخاب ۲ شهر به عنوان پایلوت برای مبارزه با اعتیاد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: فرمانده کل بسیج گزارشی از وضعیت‌های این سازمان به کمیسیون فرهنگی ارائه کرد.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۴۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده کل بسیج به همراه معاونینش با حضور در جلسه کمیسیون فرهنگی گزارشی را از فعالیت‌های این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: غیب‌پرور در گزارش خود به بحث آسیب‌های اجتماعی، موضوع مد و لباس و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و ... و اقداماتی که بسیج در این راستا صورت داده اشاره کرد.

به گزارش فارس،سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: فرمانده کل بسیج عنوان کرد که در حوزه و لباس گروهی از بسیجیان را مامور کردیم تا مدهای جدید مناسبی را طراحی و نتیجه کار را به بازار عرضه کنند.

آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: غیب‌پرور گفت در حوزه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر بسیج فعالیت‌هایی را در دستور کار دارد و دو شهر فلاورجان و ملایر به عنوان پایلوت در این باره انتخاب شدند و فعالیت‌ها در این حوزه تاکنون ادامه داشته و از این پس هم ادامه دارد.

وی افزود: در این نشست همچنین پیشنهادات نمایندگان در حوزه بودجه فرهنگی سال 97 مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما رای‌گیری درخصوص آن انجام نشد و بنا شد تا در جلسه بعدی رای‌گیری در این صورت گیرد.

ارسال نظرات