تلاش برای اشتغال و دلسوزی مردم و جامعه اسلامی از معروفات است

آیه الله طبرسی: دلسوزی برای نظام جمهوری اسلامی و کشور جزء معروفات به شمار می‌ آید و تلاش برای ایجاد اشتغال و فقرزدایی از وظایفی است که مسئولان باید به‌عنوان معروف بیشتر به آن توجه نشان دهند.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۴۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از اشتغال به عنوان مشکل اساسی در استان نام برد و گفت: مازندران استانداری عمل گرا نیاز دارد.

وی به اهمیت نقش امربه‌ معروف و نهی از منکر اشاره کرد و آن را هم‌ردیف با جهاد دانست و افزود: اسلام می‌ خواهد مسلمانان خودشان در اصلاح وجذب یکدیگر به صلاح جامعه و کاهش فسادها کمک کنند و به همین خاطر امربه ‌معروف را در رده احکام سیاسی قرار داده است.

وی با ابراز تأسف از اینکه مردم به سمت ناباوری پیش می‌روند، گفت: کوتاهی و قصور از سوی ماست که مردم ناباور شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران افزود: وقتی ادارات و مدیران کل خود به اقتصاد مقاومتی باور ندارند و درزمینهٔ اکرام ارباب‌ رجوع به‌ خوبی عمل نمی‌ کنند و به خواسته‌ های مردم توجهی نشان نمی‌ دهند مردم به سمت ناباوری و بی‌ اعتمادی سوق داده می‌ شوند.

آیت‌الله طبرسی گفت: به روسای جمهور همواره تأکید کردم که به داد ادارات برسید که کار مردم را انجام دهند و فعال باشند.

نماینده ولی ‌فقیه در مازندران از اشتغال به‌ عنوان مشکل اساسی مازندران نام بردو ارائه پیشنهادها مناسب را برای برون‌رفت از وضعیت فعلی مفید دانست و افزود: اغلب مراجعات مردمی به ادارات و استانداری برای کار است و کم پیش می‌آید که کسی پیشنهادی در خصوص احیای کشاورزی، گردشگری، صنعت و اشتغال این استان ارائه دهد.

وی گفت: دلسوزی برای نظام جمهوری اسلامی و کشور جزء معروفات به شمار می‌ آید و تلاش برای ایجاد اشتغال و فقرزدایی از وظایفی است که مسئولان باید به‌عنوان معروف بیشتر به آن توجه نشان دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها