خبرهای داغ:
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود خبر داد؛

راهداران هشترود آماده برف روبی راه های ارتباطی هستند

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود از آمادگی کامل راهداران هشترود در فصل زمستان جهت برف روبی در راه های ارتباطی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۷۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

تیمور امیرانلوی در گفتگو با خبرنگار برگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرستان هشترود یکی از مناطق کوهستانی، سردسیر و برف گیر استان می باشد، اظهار داشت: همه نیروهای راهداری و پرسنل این اداره برای انجام عملیات برف روبی، نمک پاشی و بازگشایی راه ها و ارائه خدمات ارزنده به همشهریان، رانندگان و مسافرین راه که در حوزه استحفاظی شهرستان هشترود تردد می کنند در همه راه های اصلی، فرعی و روستائی و نیز در راهدارخانه های مرکزی و شهید محمدخواه بصورت آماده باش کامل قرار گرفته اند.

وی افزود: راهداران آماده اند در صورت بارش برف و ایجاد مشکل در جاده ها با ماشین آلات نگهداری این اداره سریعا وارد عمل شده و نسبت به برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی شهرستان اقدام کنند تا رانندگان بدون هیچ گونه مشکلی به مسیر خود ادامه دهند.

امیرانلوی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای راهداری و پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود در عملیات راهداری زمستانی سال جاری بیان کرد: ذخیره نمک به میزان کافی، تعمیر و تجهیز ماشین‌آلات راهداری و قرارداد با دستگاه های استیجاری برف روبی و هماهنگی و تعامل بسیار مطلوب با دستگاه‌های مربوطه از جمله پلیس راه، هلال احمر و اورژانس از جمله اقدامات درخور توجه در طرح عملیات راهداری زمستانی امسال انجام شده است.

امیرانلوی اضافه کرد: کسانی که قصد مسافرت دارند پیش از خروج از منزل یا منطقه از ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و حتما زنجیر چرخ، لباس گرم، خوراک و سوخت کافی در خودروی مربوطه موجود باشد تا  در صورت وقوع بارش برف و کولاک در جاده ها  با مشکلی مواجه نشوند.

وی ادامه داد: رانندگان و مسافرین و اهالی روستاه های هشترود و نظرکهریزی در صورتی قصد مسافرت دارند پیش از حرکت از وضعیت راه ها با تلفن گویای 141 یا با شماره تلفن های اداره 52622129 041 - 04152626055 -52622288 041تماس حاصل کرده و پس از مطمئن شدن از وضعیت راه ها  اقدام به خروج از منزل کنند که همکاران راهداری شهرستان  24 ساعته آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های ارتباطی خواهند بود.

 

امیرانلوی خاطر نشان کرد: این اداره با  28 دستگاه ماشین الات اداره و استیجاری برف روبی  شامل 6 دستگاه خودروی نیمه سنگین تیغه دار و نمک پاش اتوماتیک و دستی، 2 دستگاه گریدر،2 دستگاه لودر، 2 دستگاه بلدوزر،1 دستگاه سواری و نیز دستگاه های استیجاری برف روبی شامل 1 دستگاه گریدر، 4 دستگاه لودرو 1 دستگاه بلدوزر، 4 دستگاه تراختور، 2 دستگاه سواری استیجاری و ۱ دستگاه بیل بگو در طول این فصل آماده ارائه خدمات و عملیات برف روبی و نمک پاشی در راه های ارتباطی شهرستان فعالیت خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده، امسال شاهد تردد روان و ایمنی مسافران در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان هشترود خواهیم بود .

امیرانلوی مشخصات محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان که تحت پوشش این اداره قرار دارند  به شرح ذیل اعلام  کرد؛

تبریز - زنجان (حوزه هشترود در آزاد راه) 39 کیلومتر

هشترود- مراغه      45 کیلومتر

کمربندی - هشترود   16 کیلومتر

هشترود - میانه        20 کیلومتر

هشترود - ایلی یولی   20 کیلومتر

هشترود - عزیزکندی  13 کیلومتر

هشترود - خراسنک   10 کیلومتر

 راههای روستایی در شهرستان هشترود 710 کیلومتر بوده و محورهای برف گیر در راه های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان حدود 200 کیلومتر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها