خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش هشترود:

درصدد ایجاد رشته فرش بافی در هنرستان های منطقه هستیم

مدیر آموزش و پرورش هشترود گفت: در سال تحصیلی آینده بمنظور توسعه اشتغال و مهارت آموزی درصدد ایجاد رشته فرش بافی در هنرستان های منطقه هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۷۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

بهمن اقدمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: با توجه به برنامه ششم توسعه و توزیع متوازن رشته های تحصیلی به فنی و حرفه ای و نظری، در طول برنامه ملزم به رعایت آن هستیم.

وی اظهارداشت: لزوم توسعه رشته های هنرستانی فنی و حرفه ای کار و دانش در منطقه به منظور نیل به این هدف و نیز توسعه حرفه آموزی و اشتغال پس از فراغت از تحصیل دانش آموزان احساس می شود.

اقدمی بیان کرد: با توجه به قدمت تاریخی فرش بافی در منطقه هشترود و ابراز علاقه دانش آموزان به تحصیل در این رشته در آینده شاهد رونق این صنعت در منطقه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با عنایت به اینکه منطقه هشترود کشاورزی و دامپروری می باشد توسعه رشته های کشاورزی و صنایع از جمله فرش بافی جزو برنامه های آموزش و پرورش منطقه هشترود می باشد.

اقدمی ادامه داد: امروز رشته های کشاورزی در هنرستان های کار و دانش هشترود در رشته های زراعت(باغبانی) و کشت گیاهان دارویی وجود دارد که شاهد تربیت هنر آموزان رشته های کشاورزی هستیم که جهت اشتغال دانش آموزان پس از اتمام تحصیلات بسیار مفید می باشد و بر آنيم در سال تحصیلی آینده با  ایجاد رشته فرش و فرش بافی در هنرستان ها به حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای دانش آموزان بعد از فراغت از تحصیل کمک کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها