امام جمعه دهگلان:

حماسه ۹ دی تیر خلاصی بر تبلیغات واهی دشمنان انقلاب توسط ملت ایران اسلامی بود

امام جمعه دهگلان در خطبه نماز جمعه دهگلان گفت: حماسه ۹ دی تیر خلاصی بر تبلیغات واهی دشمنان انقلاب توسط ملت ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۳۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان در خطبه‌های امروز نمازجمعه در مسجد جامع این شهر با اشاره به حادثه عظیم ۹ دی ماه خلق این حماسه را تیری خلاص بر تبلیغات واهی دشمنان انقلاب توسط مردم ابران اسلامی دانست.

وی افزود: حادثه عظیم وبی نظیر که باعث نابود فتنه ۸۸ شد نشان از پایبندی ایران اسلامی به نظام، رهبر و اعتقاد‌های دینی بود که مردم برای حفظ و پاسداری از انقلاب و نظام ایستاده اند.

ماموستا محمدی ۹ دی سال ۸۸ را تجلی واقعی آرمان‌های انقلاب و اوج عظمت حضور آحاد جامعه و حمایت آنان از ارزش‌های دینی و انقلابی و تایید نظام دانست و ضمن تاکید بر بهره گیری رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب افزود: حماسه ۹ دی ماه بر همگان روشن ساخت که مردم برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره مقابل دشمنان مقاومت می‌کنند.

امام جمعه دهگلان در بخش دیگر خطبه نماز جمعه با اشاره به ساده زیستی، مسلمانان را به دوری از اسراف فراخواند و گفت: زندگی ساده و بدور از تجملات از سیره و منش پیامبران، اصحاب و صالحان بوده که نیاز است مسلمانان در زندگی خود سیره و روش پیامبران را سرلوحه خود قرار دهند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار