فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی وقوع زلزله خبر داد ؛

مردم استان آرامش خود را حفظ کنند/آمادگی سپاه استان برای کمک رسانی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت : هر کجا که مسئولین نیاز به کمک داشته باشند، سپاه امام حسن مجتبی (ع) آمادگی لازم برای کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده استان البرز را دارد.مردم استان البرز آرامش خود را حفظ کنند.
کد خبر: ۸۹۶۴۹۲۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت : هر کجا که مسئولین نیاز به کمک داشته باشند، سپاه امام حسن مجتبی (ع) آمادگی لازم برای کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده استان البرز را دارد.

مردم استان آرامش خود را حفظ کنند/آمادگی سپاه استان برای کمک رسانی

سردار سید یوسف مولایی در خصوص زلزله 5.2 ریشتر شب گذشته  گفت: با توجه به وقوع زلزله 5.2 ریشتری استان البرز پس از وقوع زمین لرزه گروه‌هایی از سپاه امام حسن مجتبی (ع)  به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی با بیان این مطلب که هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط صورت‌گرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه این زلزله تا کنون تلفات جانی در بر نداشته است.

مولایی تصریح کرد: در بازدید میدانی که انجام شده نیز شهر در آرامش است البته لازم است مردم هوشیاری کامل داشته و نکات احتیاطی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه گروه‌های پزشکی و درمانی از شب گذشته آماده سازی و  فعال شدند و حداقل سه تیم  درمانی نیز به برخی مناطق استان اعزام شدند،گفت:   بیمارستان  صحرایی در شهرستان فردیس نیز مجدد فعال شد که شامل امکانات  اتاق عمل، دندان پزشکی، آزمایشگاه و عکس برداری است.

سردار مولایی با بیان اینکه هماهنگی با رده‌های دیگر مانند جمعیت هلال احمر و اورژانس انجام شده است و نیروهای  بسیج و سپاه با نیروی انتظامی برای امنیت در هماهنگی کامل هستند، اضافه کرد: کلیه سالنهای 9 دی و صالحین آماده سازی شده و سیستم گرمایش آن‌ها نیز فعال است که برای خطرات احتمالی آماده شده و اقلامی نظیر  پتو و گرمایشی نیز در این سالن‌ها برای مراجعات احتمالی فراهم شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  با اشاره به اینکه اینکه مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند تأکید کرد: مسئولان در ستاد بحران مستقر هستند و هر خبر جدید را در کوتاه‌ترین زمان به اطلاع مردم می‌رسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها