خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خبر داد؛

وزارت کشور مجوز احداث کارخانه زباله سوز تبریز را صادر کرد

وزارت کشور با ارسال نامه ای از مدیر کل هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ، ضمن تایید احداث نیروگاه زباله سوز در تبریز مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۳۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، علیرضا اصغری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور پس از بررسی طرح پیشنهادی شرکت فرانسوی سرمایه گذار و طرف مشارکت کننده با شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت کنترل خروجی تاسیسات زباله سوز و رعایت استانداردهای زیست محیطی مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادر کرد.

وی افزود: مواردی که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور مدنظر بود تماما با حساسیت کامل از سوی این سازمان در متن قرارداد لحاظ گردیده و امید است با همکاری شورای اسلامی شهر تبریز و جدیت شهرداری تبریز هرچه سریعتر شاهد عقد قرارداد و کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم زیست محیطی در شهر اولین های ایران باشیم.

اصغری در پایان با تقدیر از حمایت ها و همراهی های مسئولان، لازمه پیشرفت این پروژه عظیم محیط زیستی را حمايت مديران ارشد استان ، اعضای شوراي اسلامی شهر تبریز  و شهردار تبريز و مدیران ارشد شهرداری دانست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها