به همت دفتر مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد (ع) صورت گرفت ؛

برگزاری نشست سیاسی با موضوع استکبار ستیزی

به همت دفتر مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد (ع) نشست سیاسی با موضوع استکبار ستیزی با حضور کمیسیون رصد سیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۳۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در این نشست سیاسی حجت الاسلام ملک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) در خصوص مسائل سیاسی روز کشور صحبت کرد.وی در ادامه افزود: ما باید بسیجی جهانی تربیت کنیم و پرچم اسلام را بر تمام عالم برافرازیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) در جمع کمیسیون رصد سیاسی اظهار داشت: همه وظایف و فعالیت‌های عقیدتی و سیاسی نیروهای نظامی در راستای اعتلای فرهنگ اصیل نظام اسلامی، قرآن و دستورات الهی است که این امر امروز در جهان بی‌نظیر است.

وی گفت: بسیاری از آموزش‌های دینی، عقیدتی و سیاسی کارکنان نظامی تا پایان زندگی آنها اثرگذار و ماندگار خواهد بود.

وی افزود: وقتی ما می‌گوییم پاسدار انقلاب هستیم یکی از معانی پاسداری و یکی از ابعاد مفهومی پاسداری این است که انقلاب مورد تهدید است اگر تهدید نباشد پاسداری لازم نیست.مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) تصریح کرد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی در صورتی یک نظام زنده است که انقلاب اسلامی در وجود آن جریان داشته باشد.

وی اضافه کرد: سپاه امانت در دست من و شماست و باید بر معنویت خود در این نهاد مقدس بیفزایم و به تعبیر مقام معظم رهبری در راه رسیدن به وَرَع که یک مرتبه بالاتر از تقواست باید ترک را بر انجام مقدم بداریم، یعنی ترک هر گناهی بالاتر از انجام کار خیر است.

 
خبرنگار بسیجی : فرهادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها