مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

بسیج از فرهنگ عاشورا و کربلا نشأت گرفته است

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از اردوی فرهنگی پایگاه شهدای پاسدار که در منطقه تفریحی کنج کوه مهریز برگزار شده بود؛بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۷۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام علی شیخ زاده در این بازدید گفت: بسیج از فرهنگ عاشورا و کربلا نشات گرفته و حضرت امام هم با عنایت به همین فرهنگ گرانبها بسیج را تاسیس نمود لذا امروز همین فرهنگ با ارزش و حماسی باعث شده که ایران اسلامی در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ی دشمنان قسم خورده با تمام وجود و توان بایستد و در این راستا ذره‌ای از اصول و ارمان های اسلامی و انقلابی خود عقب‌نشینی ننماید.
وی بیان داشت بسیج یکی از یادگاران ارزشمند حضرت امام (ره) است که امروز به درختی تنومند مبدل گشته به گونه ای که امروز در هر خانه ای نام بسیج متجلی است و جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه وافر در این نهاد مقدس عضو می شوند تا به ارزوی حضرت امام (ره) در تشکیل ارتش بیست میلیونی جامه عمل بپوشانند .
این مقام مسئول تاکید کرد: در طول سی و چهار سال گذشته در تمامی زمینه‌های سازندگی ،دفاعی ،فرهنگی همچنین وظایف دیگری که به بسیج محول شده است با موفقیت صد در صدی همراه بوده لذا دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا به هر طریق ممکن به این نهاد مقدس و ارزشی ضربه وارد نماید اما زهی خیال باطل که پیشرفت ها و موفقیت های غیر قابل تصور زمینه سردر گمی دشمن را رقم زده و تیری در قلب دشمنان وارد نموده است .
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بسیج را شجره طیبه و مدرسه عشق توصیف کردند اینجاست افرادی که دارای تفکر بسیجی هستند نباید غفلت کرده و در تمامی صنوف باید جزئی از تشکل سازمان عظیم بسیج باشند.
وی ادامه داد امروز بسیجیان باید با توجه به رهنمودها و توصیه مقام معظم رهبری با عضویت و حضور در حلقه های طرح صالحین بصیرت و دید خود را بالا ببرند تا بتوانند با تمام وجود در برابر دسیسه ها و نقشه های دشمنان خصوصا در بحث جنگ نرم ایستادگی نمایند.



ارسال نظرات