خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کربلا کلیر:

برخی از مدیران بیشتر از دیگران نیازمند امر به معرف و نهی از منکرند

فرمانده حوزه کربلا در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز وضعیت تا جایی پیش رفته که برخی مسئولان و مدیران ادارات و سازمان های ما بیشتر از دیگران نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارند و علت بیشتر این اختلاف ها و تخلفات مالی مدیران ناشی از این نگاه غلط است که خیلی از مدیران خود را تافته جدا یافته می دانند.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۳۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی هادی علیاری افزود: در جامعه ما عرف شده که مسئولان ناظر بر کارهای زیر دستان خود باشند ولی آموزه های دینی مان دستور صریح دارد که زیر مجموعه هم باید بر اساس مقتضیات زمان و مکان مسئولان را در قالب امر به معروف و نهی از منکر به خوبی ها توصیه کنند و مانع از ارتکاب آن ها به گناهشوند.

وی اضافه کرد: متأسفانه در سطح مدیران سازمان ها و ادارات آنقدر نگاه از بالا به پایین بوده و همیشه توجهات معطوف به نیروها شده است که مسئولان خیلی از ادارات راه صحیح را گم کرده اند و این ها ناشی از این نگاه غلط است.

علیاری خاطرنشان کرد: در دین مقدس اسلام امربه معروف و نهی به یک قشر خاص تأکید نکرده است و آحاد جامعه باید خود را در معرض دید عموم جامعه باشند و در برابر کج رفتاریها پاسخگوباشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها