جهانیان متوجه ستمگری امریکا در موضوع انتقال سفارت شیطان بزرگ به قدس شدند

اما اکنون آمریکا تیری به سمت قلب خود رها کرده‌ است و مردم بیشتری را متوجه ستمگری‌های خود کرده‌ است، با این تصمیم، مخالفان، فریادهای خود را بلندتر به گوش ظالمان خواهند رساند و ایستادگی مردم جهان در برابر این دیوصفتان بیشتر می‌درخشد.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۹۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فلسطین واژه‌ای آشناست که این‌روزها بیش از هر زمانی ایستادگی و مظلومیتی ملتی را به ذهن تداعی می‌کند که سال‌هاست در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی مقاومت کردند.

مردمی که سال‌هاست با دستان خالی و مشت‌های گره‌کرده، حقانیت خود را فریاد می‌کنند و در برابر سلاح‌های آهنین دشمنان ظالم ایستادگی می‌کنند.

سالیان درازی است که چندین نسل این مردم مظلوم، جز خون و خونریزی چیزی ندیده‌ است، سالیان درازی است که مادران برای کودکان خود لالایی غم می‌سرایند و فرزندان‌شان با کابوس اینکه هرگز از خواب بیدار نمی‌شوند، چشم‌های‌شان را بر روی سیاهی شب می‌بندند.

سالیان درازی است که ستارگان آسمانِ فلسطین بی‌فروغ شده‌اند و دود آتش ظلم اهریمنان، آسمان آبی را تیره کرده‌است.

گرچه فریادهای ظلم شیطان‌صفتان، شب و روز به گوش می‌رسد اما آواز آزادی و فریادهای ملتی مظلوم نیز زخمی بر دل دشمنان شده‌است و سدی برای افکار پلیدشان.

ایستادگی در فلسطین کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، خاک این سرزمین شاهد مقاومت کودکان و نوجوانانی بوده‌ است که با دستان کوچک‌شان تنها سلاحی از سنگ به دست داشتند و برای آزادی سرزمین خویش این‌چنین ایستادند.

انتفاضه سنگ، داستان افسانه‌ای شده‌ است برای مردم جهان، داستانی که سال‌هاست دل‌ها را به درد می‌آورد.

مردم مظلوم فلسطین برای حفظ خاک سرزمین‌شان ایستادند تا نام فلسطین تا ابد زنده بماند، تا بیت‌المقدس اولین قبله مسلمانان هم‌چنان در جهان بدرخشد.

رژیم کودک‌کُش اسرائیل سالیان درازی است که مظلوم‌کشی را در این سرزمین به راه انداخته است، اقدامی که پیر و جوان، کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، حرکتی اهریمنی که ناله مادران داغ‌داری را به راه انداخت و گریه کودکان را تا ابد خاموش کرد.

قصه مظلومیت مردم فلسطین قصه کهنه‌ای است که این‌روزها بار دیگر تکرار شده‌ است، بار دیگر نقشه تازه‌ای از درون افکار آتشین دشمنان برخاسته‌ است.

فکر انتقال سفارت آمریکا به قدس و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی، فکری اهریمنی است که بیشتر رنگ بی‌منطقی به خود گرفته‌ است.

تا کنون این ملت مظلوم با دستان خالی در برابر بیگانگان ایستادند و مردم روشن‌فکر دنیا نیز در نقاط مختلف جهان برای حمایت از آنان به پا خاستند.

اما اکنون آمریکا تیری به سمت قلب خود رها کرده‌ است و مردم بیشتری را متوجه ستمگری‌های خود کرده‌ است، با این تصمیم، مخالفان، فریادهای خود را بلندتر به گوش ظالمان خواهند رساند و ایستادگی مردم جهان در برابر این دیوصفتان بیشتر می‌درخشد.

تصمیمی که کوته‌فکری دشمنان را نشان داد و مشت‌های بیشتری برای ایستادگی در برابر ظلم را گره کرد.

این‌روزها شاهد تظاهرات فراوانی در گوشه و کنار این کره خاکی هستیم که هر روز نیز بر موج این مخالفان افزوده می‌شود.

عمر این رژیم غاصب به دوران انتهایی خویش نزدیک است و ترس از نابودی است که او را وادار می‌کند به هر ریسمان پوسیده‌ای چنگ بیندازد.

ترس از تهی‌شدن و ویرانی، لرزه بر اندام این شیطان پیر انداخته‌ است و می‌داند به زودی از تاریخ این سرزمین محو می‌شود و در آتش خشمی که از ظلم به مظلومان به راه افتاده‌ است، می‌سوزد.

آتشی که به زودی رژیم صهیونیستی و تمام ستمگران جهان را در برمی‌گیرد و سیاهی ظلم ظالمان را از روی زمین محو می‌کند.

صائمه یوسفی گل‌افشانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها