مقوله فرهنگ و دین در مدارس تقویت شود

امام جمعه گلوگاه: در مدارس باید استعدادیابی کنیم و قابلیت‌ها را پیدا کنیم، در مقام عمل از لحاظ فرهنگی و دینی ضعیف هستیم، دانش‌آموزان علاوه بر مسائل فنی و علمی باید از لحاظ فرهنگی و آموزشی آموزش ببینند.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۸۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی شنبه‌شب در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: در نگاه خودم هیچ ارگانی را بالاتر از آموزش و پرورش نمی‌بینم.

وی افزود: هر جای دنیا که به آبادانی و پیشرفت رسیده باشد سرچشمه آن پیشرفت به آموزش و پرورش برمی‌گردد، مفهوم و اهمیت این ارگان بر همه آشکار است.

امام جمعه گلوگاه در مورد برنامه‌ریزی بیان کرد: از ابتدایی‌ترین انسان‌ها تا متعالی‌ترین آنها برنامه داشتن را تایید می‌کنند اما آنچه که مهم است عمل کردن و اجرایی شدن برنامه‌هاست، و این مهم تا اجرا نشود اهمیت آن درک نمی‌شود.

این مسؤول در ادامه گفت: پیامبران الهی نیز براساس برنامه‌های آسمانی و کتاب الهی عمل می‌کردند، عظمت پیامبر به قرآن است.

میراحمدی تصریح کرد: در مدارس باید استعدادیابی کنیم و قابلیت‌ها را پیدا کنیم، در مقام عمل از لحاظ فرهنگی و دینی ضعیف هستیم، دانش‌آموزان علاوه بر مسائل فنی و علمی باید از لحاظ فرهنگی و آموزشی آموزش ببینند.

وی گفت: برپایی نماز جماعت در مدارس استان سبب می‌شود بسیاری از مسائل دینی و معنوی رشد کند، بنابراین باید نمازخانه‌ها در مدارس تکمیل و مجهز شوند و مشکلاتشان بررسی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها