معاون فرهنگی حوزه هنری زنجان:

نمایش«تابلوهایی از زندگی» در بهار پانتومیم

نمایش«تابلوهایی از زندگی» در «پلاتو اجرا» تئاتر شهر از سوی هنرمندان زنجانی به روی صحنه خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۳۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی حوزه هنری زنجان گفت: این مجموعه که به نویسندگی و کارگردانی ساسان‌قجر اجرا می شود از تاریخ بیست و ششم آذر ماه لغایت یکم دی ماه در «پلاتو اجرا» مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه می رود.

امیر نعمتیافزود: : مجموعه بهار پانتومیم شامل نمایش‌های کوتاه با عنوان‌های شکار، آخرین بند، خاطره، وکالیست، نقاش، مکعب، دیزلر، حباب، پرواز، هملت، در کوچه باد می‌آید و ... می باشد.

وی اظهار داشت: این نمایش توسط موسسه تئاتر آزاد بهاران با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 11 تهران، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انجمن هنرهای نمایشی و مجموعه تئاتر شهر اجرا می گردد. این نمایش‌ها با تکنیک‌های متنوع میمو دینامیک، ها میم، میم و درام، میم تولید و اجرا می شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری زنجان افزود: نمایش«تابلوهایی از زندگی» طی ایام یاد شده از ساعت 18 در «پلاتو اجرا» تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.

گفتن است، به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری، نمایش«تابلوهایی از زندگی» مجموعه‌ای از نمایش های کوتاه پانتومیم است که در موضوعات مختلف از سوی هنرمندان زنجانی در مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.

 

ارسال نظرات