به دنبال برودت هوا انجام شد؛

آماده باش منطقه 20 برای اسکان شبانه آسیب دیدگان اجتماعی

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 شهر تهران از گشت های شبانه روزی و آماده باش مدیریت شهری برای اسکان داوطلبانه آسیب دیدگانه اجتماعی با اولویت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بقعه های متبرکه خبرداد.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۱۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: با توجه به برودت هوا، افراد بی سرپناه و افراد آسیب دیده اجتماعی هر شب به مددسرای اجتماعی منطقه 20 منتقل و از امکانات و خدمات مشاوره، درمانی، رفاهی و بهداشتی بهره مند می شوند.

صفوی با اشاره به اینکه انتقال افراد بی سرپناه به صورت داوطلبانه و با میل و رغبت خود افراد انجام می شود، افزود: در گشت های شبانه روزی و میدانی، افراد آسیب دیده اجتماعی تحت مشاوره و راهنمایی کارشناسان مددکار شهر قرار می گیرند و سپس این افراد داوطلبانه به محل های اسکان موقت منتقل می شوند.

وی امر مشاوره و راهنمایی افراد آسیب دیده اجتماعی را در عدم برگشت این افراد به حالت اولیه، بسیار مهم برشمرد و گفت: علاوه بر اسکان، پذیرایی با غذای گرم و خدمات بهداشتی، بستر جذب این افراد به مراکز کارآفرینی و مهارت آموزی نیز وجود دارد و در صورت علاقه مندی می توانند در یکی از این مراکز مشغول فعالیت شوند.

شهردار منطقه 20 به موقعیت زیارتی این منطقه اشاره کرد و گفت: گشت های میدانی با اولویت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزادگان و بقعه های متبرکه انجام می شود.

بر اساس این گزارش مددسرای اجتماعی شهرداری منطقه 20 در سه راه ورامین شهرری واقع شده است و شهروندان علاقه مند می توانند با اهدای کمک های غیرنقدی در حمایت از افراد آسیب دیده اجتماعی سهیم شوند.

ارسال نظرات