زمین منطقه پاساکش آمل برای ساماندهی زباله به شهرداری واگذار شد

فرماندار ویژه آمل گفت: زمین منطقه پاساکش برای ساماندهی زباله و واگذاری آن به شهرداری آمل در مراحل پایانی است و در انتظار تصمیم نهایی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۵۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید جعفر رسولی در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: موضوع زباله این روزها بحث بسیاری از شهرهای مازندران است که در شهرستان آمل نیز تصمیمات زیادی در این زمینه انجام شد.

وی افزود: زمین منطقه پاساکش برای ساماندهی زباله و واگذاری آن به شهرداری آمل در مراحل پایانی است و در انتظار تصمیم نهایی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هستیم.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به پیگیری نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی  برای حل شدن معضل زباله و زمین پاساکش، تصریح کرد: در زمینه فروش برنج هم دغدغه این روزهای کشاورزان واردات بی‌رویه است که نگرانی فراوانی را ایجاد کرد.

این مسؤول با تأکید بر دپوی برنج در شالیکوبی‌ها، بیان کرد: اعطای یک هزار و 350 سند مالکیت علوی در بخش دابودشت با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور انجام شد.

رسولی با اعلام اینکه استاندار مازندران بر وضعیت حاشیه‌های جاده‌ها و کمربندی‌های شهرستان‌های مازندران نظارت لازم دارند، خاطرنشان کرد: این محورها به لحاظ زیبایی در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد و باید دستگاه‌های اجرایی و مدیریت پسماند در این بخش ورود کرده و حاشیه‌های جاده‌ها و کمربندی‌ها را پاک‌سازی کنند.

وی بیان کرد: سهم اشتغال این شهرستان در استان مازندران حدود 83 درصد است هر چند سهم آمل در بخش اشتغال طی سال جاری 4 هزار و 900 نفر تعیین شده که از این تعداد 83 درصد محقق شد.

فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد: با توجه به سهم 79 درصدی صادرات آمل در بین شهرهای مازندران باید به تولید و اشتغال پایدار دست بزنیم.

این مسؤول با اعلام اجرای طرح تسهیلات توسعه صندوق ملی برای بیمه عشایری و روستایی بیش از 1.5 میلیارد تومان در بخش روستایی، گفت: سهم مازندران در این زمینه 3.9 درصد مصوب شد البته با توجه به جایگاه آمل در مازندران و کسب رتبه برتر در جذب تسهیلات طی سال گذشته لازم است مدیران برای رسیدن به این رتبه و دریافت تسهیلات تلاش زیادی کنند.

رسولی گفت: در زمینه قطعی گاز مردم این شهرستان گله‌مندی و نگرانی دارند هر چند امید داریم قبل قطعی گاز در این شهرستان مسؤولان اطلاع‌رسانی لازم داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها