مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

رسالت بسیج در قشرهای مختلف بسیج شکل گرفته است

رسالت بسیج در قشرهای مختلف بسیج شکل گرفته است و پس از جنگ تحمیلی که بسیج یک حرکت اجتماعی بود رسالت خود را حفظ نمود و در سازمانه های مختلف مخصوصا بسیج دولتی شکل گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۰۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در مراسم تودیع وتکریم فرمانده بسیج کارگری استان زنجان کفت: همانطور که تولد پیام آور مرگ است معارفه نیز پیام آور تولید می باشد .

محمدرضا یوسفی با اشاره به حد فاصل یک مدیر افزود: یک مدیر مسؤل باید اثر گذاری خود ومیزان تغییراتی راکه میتواند در آن سازمان داشته باشد را به نحو احسن انجام دهد.

وی با اشاره به مردمی بودن  بسیج اظهار داشت: انقلاب اسلامی الهام گرفته از اسلام ناب محمدی می باشد و بسیج از همان صدر اسلام نیز وجود داشته و دشمنان اسلام با تعرض خود به نظام را داشتند مسلمانان در مساجد تشکیلات بسیج را به پا می کردند و از اسلام دفاع می کردند.

محمد رضا یوسفی با توجه به فرمایشات امام راحل (ره) تصریح کرد: فرمان تشکیل بسیج به دستور امام شکل گرفت و جنگ تحمیلی بسیج این فرصت را ایجاد کرد که بتوانیم از ظرفیت های مردمی و شاکله بسیج استفاده نماییم.

وی افزود: بسیجیان در جبه های حق علیه حق و باطل ایثارگری هایی را از خود به نمایش گذاشتند.

یوسفی با اشاره به قشرهای مختلف بسیج افزود: رسالت بسیج در قشرهای مختلف بسیج شکل گرفته است و پس از جنگ تحمیلی که بسیج یک حرکت اجتماعی بود رسالت خود را  حفظ نمود و در سازمانه های مختلف مخصوصا بسیج دولتی شکل گرفت.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:امروزه شاهد این هستیم که هرجا دولت و یا سایر ارگانها نیاز به کمک و مساعدت داشته است با نظارت سپاه از نیروی مردمی کمک گرفته است.

وی  با اشاره به اهمیت ویژه بسیج تصریح کرد:با توجه به آینده نگری امام راحل که امروزه توانسته مشکلات را به کمک بسیج پیش رو ببرد.

یوسفی گفت: امروزه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم شهدا با نثار خون خود  اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد .

 

محمد رضا یوسفی با تحمیل شدن جنگ های مختلف در هر عرصه افزود :با هر حمله ای که دشمن به خاک میهن می کرد بخشی از خاک کشورمان از دست می رفت ولی به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و شجره طیبه بسیج وایثار گری امروزه افتخار می کنیم که خاک عزیز کشورمان به دست دشمن نیفتاده است.

 

وی تصریح کرد:حضور سپاه و سرداران سپاه در جنگ داعش در عراق و سوریه موجب شد دشمنان و بدخواهان نظام زمین گیر شوند .

 

ارسال نظرات