برگزاری همایش تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی ۲۸ آذر در دهگلان

همایش تجلیل از فعالان قرانی ۲۸ آذر درشهرستان دهگلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۵۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه هماهنگی برگزاری همایش از خادمان و فعالان قرآنی در سالن جلسات فرمانداری دهگلان با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دهگلان برگزار شد.

دراین جلسه نظری فرماندار دهگلان با تاکید بر رعایت دستورات قرآن در زندگی انسان‌ها گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و معرفی شخصیت‌های قرآنی شهرستان همایش تجلیل از خادمین و فعالان قرآنی این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار دهگلان تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به فراگیر کردن قرآن کریم و نهادینه کردن آداب و فرهنگ قرآن کریم در بین افراد جامعه به ویژه خانواده‌ها از اهداف این همایش دانست.

نظری ضمن انتقاد، فعالیت بعضی موسسات قرآنی را وارونه دانست و گفت: موسسات قرآن باید در حال فعالیت باشند نه اینکه موسسه به حالت تعطیلی در آید و تنها مجوزش برای دریافت اعتبار باشد که این ضربه بزرگی به برنامه‌ی قرآنی شهرستان خواهد زد


رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان

حجت الاسلام عظیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از بزرگترین همایش تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی در رو ز. ۲۸ آذر خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با بیان اینکه قرآن انسان را نسبت به عیوب خود، دیگران و جامعه بصیر می‌کند، تأکید کرد: کسانی که با داشتن امکانات بسیار از قران فاصله بسیار دارد و از این امکانات در راه قرآن استفاده نمی‌کنند آخرت خود را تباه کرده‌اند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج و اشاعه فرهنگ قرانی در سطح جامعه و انس جوانان با قرآن عنوان و خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل از فعالان قرانی، نمایشگاه قرآن و عترت و همچنین مسابقات قرانی یکی از برنامه‌هایی است که هر ساله در دهگلان برگزار می‌شود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان در حوزه قرآنی دارای ظرفیت و پتانسل بسیار بالایی است

عیسی فلاحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان با شاره به اهمیت بسیار بالا به قرآن در این شهرستان گفت: دهگلان در حوزه قرآن دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار بالا و دارای کسب مقام رشته‌های حفظ و قرائت بوده و قاریان این شهرستان در جشنواره کشوری مشهد حضور می‌یابند.


وی با اشاره بر راه‌های توسعه و ترویج قرآن در دهگلان بر تقویت موسسات قرآن شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات