مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور مسئول بسیج دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین+عکس

مراسم بزرگداشت روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین روز گذشته با حضور دکتر داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور،مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، حجت‌الاسلام حیدری مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد استان، معاونین،کارمندان،اساتید و با استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۸۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین؛ مراسم بزرگداشت روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین روز گذشته با حضور دکتر داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور،مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، حجت‌الاسلام حیدری مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد استان، معاونین،کارمندان،اساتید و با استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این مراسم با تبریک روز دانشجو به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و همه ی دانشجویان کشور، گفت: دانشجویان سرمایه ها و هویت اصلی کشور ما را تشکیل می دهند؛ همه ی افتخارات ما به تاثیرگذاری دانشجویان عزیز کشور می باشد و این روزِ بسیار بزرگ و ارزشمندی است که به یکایک شما عزیزان تبریک می گویم.
IMG_0261.JPG

وی ادامه داد: یک موسسه ی آمریکایی طی تحقیقی که انجام داده، اعلام کرده است 2 کشور آسیاییِ ایران و اندونزی قابلیت قرار گرفتن در میان 10 کشور برتر دنیا را دارند که دلیل ایران را وجود نسل جوان، باهوش و علاقمند به آموزش عالی و تاثیرگذاری بر جامعه اعلام کرده اند و این بچه ها نشان داده اند هرکجا که اراده کرده اند محصولاتی ساخته اند که دنیا را متحیر کرده است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: روز دانشجو روز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانشجو و به ویژه روز استکبارستیزی و ایستادگی مقابل زیاده خواهی‌های مستکبرین و در رأس آن آمریکاست.

 موسی خانی ادامه داد: ما به همه ی شهدا و کسانی که برای تعالی این کشور جانفشانی کرده اند، مدیون هستیم و باید با تلاش و کوشش، به رسالت خود عمل کنیم.
 
IMG_0102.JPG

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویی بسیار کار ارزشمند و ستودنی است، اظهار کرد: اردوهای جهادی،اردویی است که در آن معنویت،خلوص و گذشت موج می‌زند. به همه دانشجویان توصیه می‌کنم حتما یکبار هم شده این اردوه را تجربه کنند.

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در ابتدای این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد: از دانشجو نباید به عنوان ارابه سیاسی در فضای دانشگاه‌ها استفاده شود. شأن، مقام و منزلت دانشجو بسیار بالاست.
 
IMG_0047.JPG

وی پنجاه درصد کارهای بسیج دانشجویی را رویکرد علمی عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند برای رسیدن به قدرت دو مولفه‌ "بیان قدرت علمی" و "جرأت علمی" نیاز است که جرأت علمی خود به دو بخش 1-نقد علوم غربی و 2-بیان علوم داخلی و خودی است.

گفتنی است اجرای موسیقی زنده توسط خواننده ارزشی کشورمان محمد گلریز، بخش کلیپ، تقدیر از نخبه‌گان علمی،فرهنگی،جهادی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

IMG_0073.JPG

IMG_0058.JPGIMG_0074.JPG

IMG_0242.JPG

ارسال نظرات